EA opowiada o Fifie na Facebooka
Ea Sports jest gotowa, aby zawojować wielki rynek jakim jest społeczność portalu Facebook. Już w przyszłym miesiącu wraz z początkiem Mistrzostw Świata w piłce nożnej w RPA, pojawi się gra FIFA Superstars.
”Nasze produkty z serii FIFA łączą fanów z całego świata, których pasją jest piłka nożna. Wkrótce nasza współpraca z Playfish pozwoli nam pokazać tą markę rosnącej społeczności Facebooka za pomocą FIFA Superstars”, powiedział Peter Moore, szef EA Sports.
”Łącząc nasze doświadczenie w produkcji tytułów futbolowych i ekspertyzę Playfish dotyczącą gier społecznościowych, pozwolimy kolejnym milionom graczy na wygranie pucharu Mistrzostw Świata dzięki interaktywnej zabawie z piłką nożną”.
Electronic Arts zakupiło Playfish w zeszłym roku za sumę sięgającą 300 milionów dolarów. Mimo że studio ograniczało zatrudnienie i kasowało projekty, to spodziewać można się było kolaboracji z gigantem właśnie dotyczącej portalu Facebook.