Dziś swoją premierę ma najnowszy FPS od Electronic Arts – Medal of Honor. Gra zbiera na razie dość dobre, aczkolwiek niepowalające recenzje (średnia na poziomie 75%), co nie przeszkadza jej w bardzo dobrej sprzedaży.
Według słów Boba McKenzie z amerykańskiej sieci sklepów z grami - GameStop, gra cieszy się ogromnym powodzeniem. „Wygląda na to, że Medal of Honor będzie jedną z największych premier tego roku”, mówi. Według samego EA sprzedaż jest „świetna i rokuje na wspaniały okres świąteczny”.
Z okazji premiery gry firma przygotowała dla nas także szereg statystyk. Oto niektóre osiągnięcia związane z premierą Medal of Honor:
• Najszybciej sprzedająca się gra z serii Medal of Honor w ostatniej dekadzie.• Największa liczba pre-orderów w jedenastoletniej historii marki Medal of Honor.• Pecetowa wersja beta gry pobiła o 41% rekord gry Battlefield: Bad Company 2 w liczbie jednocześnie zalogowanych użytkowników.• W testach trybu multiplayer gry Medal of Honor wzięło ponad milion użytkowników PlayStation 3, Xboksów 360 oraz komputerów osobistych. Dzięki dwóm otwartym beta-testom zadbano o maksymalne dopracowanie trybu sieciowej rozgrywki.• Największe rozrywkowe wydarzenie października, które w oparciu o dane serwisu Boxofficemojo.com powinno przebić wyniki finansowe uzyskane przez kinowe premiery takich filmów jak “The Social Network”, “Secretariat” czy “Och, życie”.• Na drodze do zdobycia nagrody dla najbardziej dochodowej marki związanej ze współczesnymi militariami.• Wzrost popularności związanego z tematyką Medal of Honor teledysku zespołu Linkin Park, zatytułowany “Catalyst”. Film obejrzany został już przez ponad 6.5 miliona użytkowników serwisu YouTube, stając się najchętniej oglądanym materiałem w dniach 1 i 2 sierpnia.