new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: ' http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/f9/2c/2a/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/broken_age_ql_gotowy.mov', });Broken Age - Gramy i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemPierwszym przejawem udzielenia pomocy przez firmę Tima Schafera jest wydanie Escape Goat 2 od MagicalTimeBean. Justin Bailey z Double Fine tłumaczył w rozmowie z GameInformerem, że w tym przypadku chodziło o wsparcie w kwestii promocji i dystrybucji. Naszym celem jest pomaganie niezależnym twórcom w budowaniu własnej społeczności, dostarczanie wiedzy i narzędzi, dzięki którym będą mogli osiągnąć sukces na własną rękę - mówił Bailey, jedna z dwóch osób w firmie, które są zaangażowane w ten projekt.
Bailey zdradził, że do Double Fine zgłaszało się wielu developerów z prośbami o wsparcie w różnych kwestiach: twórczych, wydawniczych, odnośnie zbierania funduszy czy przygotowania prototypu. Zauważyliśmy, że nie było dotychczas wydawcy, który oferowałby elastyczną pomoc, przystosowaną do konkretnych potrzeb, bez jednoczesnego wchodzenia we współzależność - dodał reprezentant Double Fine.
Obecnie studio pracujące nad drugim epizodem Broken Age będzie wspierać zewnętrznych developerów w bardzo ograniczonym zakresie (zajmują się tym tylko dwie osoby). Jeżeli jednak taka współpraca okaże się owocna dla obu stron - twórcy i Double Fine będą dumni z tego, co uda się wydać, studio założone przez Tima Schafera nie wyklucza rozbudowania zespołu oferującego wsparcie w różnej formie. Jesteśmy otwarci na pracę z każdym developerem i szukanie rozwiązań, pomagających im osiągnąć sukces - tłumaczył podejście swojej firmy Justin Bailey.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki