Double Fine zamierza pomagać niezależnym twórcom

Studio odpowiedzialne za Psychonauts czy wydane niedawno Broken Age nie narzeka na brak zajęć, ale jednocześnie pragnie wspomóc kolegów po fachu, którzy nie radzą sobie na brutalnym rynku wydawniczym. Double Fine będzie odpowiadać na wołanie o pomoc w taki sposób, by poszczególni developerzy mogli pozostać niezależni.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: ' http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/f9/2c/2a/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/broken_age_ql_gotowy.mov', });Broken Age - Gramy i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemPierwszym przejawem udzielenia pomocy przez firmę Tima Schafera jest wydanie Escape Goat 2 od MagicalTimeBean. Justin Bailey z Double Fine tłumaczył w rozmowie z GameInformerem, że w tym przypadku chodziło o wsparcie w kwestii promocji i dystrybucji. Naszym celem jest pomaganie niezależnym twórcom w budowaniu własnej społeczności, dostarczanie wiedzy i narzędzi, dzięki którym będą mogli osiągnąć sukces na własną rękę - mówił Bailey, jedna z dwóch osób w firmie, które są zaangażowane w ten projekt.

Bailey zdradził, że do Double Fine zgłaszało się wielu developerów z prośbami o wsparcie w różnych kwestiach: twórczych, wydawniczych, odnośnie zbierania funduszy czy przygotowania prototypu. Zauważyliśmy, że nie było dotychczas wydawcy, który oferowałby elastyczną pomoc, przystosowaną do konkretnych potrzeb, bez jednoczesnego wchodzenia we współzależność - dodał reprezentant Double Fine.

Obecnie studio pracujące nad drugim epizodem Broken Age będzie wspierać zewnętrznych developerów w bardzo ograniczonym zakresie (zajmują się tym tylko dwie osoby). Jeżeli jednak taka współpraca okaże się owocna dla obu stron - twórcy i Double Fine będą dumni z tego, co uda się wydać, studio założone przez Tima Schafera nie wyklucza rozbudowania zespołu oferującego wsparcie w różnej formie. Jesteśmy otwarci na pracę z każdym developerem i szukanie rozwiązań, pomagających im osiągnąć sukces - tłumaczył podejście swojej firmy Justin Bailey.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.