Ze względu na wymiary klocka, Brown musiał stosownie przeskalować rozdzielczość gry. Jako że zademonstrowany na filmiku klocek ma około 1,5 cm szerokości i niecały centymetr wysokości w najwyższym miejscu, twórca musiał spłaszczyć zakres kolorów do monochromatyczności. Ostateczna rozdzielczość uzyskanej gry, możliwej do wyświetlenia na ekranie z Lego, wyniosła 72x40.
Brown podkreśla, że sam tytuł nadal nie jest zbyt grywalny. Jeśli ktoś chciałby poważnie podejść do powtórzenia tego eksperymentu w lepszej jakości, sugeruje, by zrobić sprite'y w osobnym przebiegu i dać im wyraźny kontur 1 piksela. Forma klocka, w której zawarła się cała elektronika, została wydrukowana na drukarce 3D, procesor to model STM32F030F4P6 (Cortex M0, 16K flash, 4K RAM), zaś ekran to QT1306P82 (0,42" OLED).
Karolina Kowasz, dziennikarz Polygamii