Dojrzała wersja opowieści o Kopciuszku próbuje przebić się do Steama
Valve obiecuje, że kiedyś, w końcu, za jakiś czas, jak świat będzie na to gotowy, wbudowana w Steama funkcjonalność głosowania nad wpuszczeniem do cyfrowego sklepu nowych twórców zniknie.
Tymczasem małe firmy wciąż liczyć muszą na przychylność graczy. Jednym z projektów czekających na zielone światło jest Cinders polskiego studia MoaCube, założonego przez Gracjanę Zielińską oraz Tomasza Grochowiaka. Stworzona w GameMakerze gra opowiada niestandardową wersję znanej baśni, skupiając się na ukazaniu bohaterek, ich motywacji i historii.
Utwory tworzone przez MoaCube rzadko pojawiały się w mediach growych, choć na to zasługują choćby ze względu na śliczną rysowaną grafikę czy poważne traktowanie tematyki. Redaktor Gąska bardzo pozytywnie wyrażał się o Bonfire, a Iga Ewa Smoleńska pisała na naszym łamach o dobrze zapowiadającym się Solstice.
Jeśli chcecie zagłosować na Cinders i pomóc MoaCube, to możecie to zrobić tutaj.