DLC wypuszczane przed premierą gry stanie się standardem?
Jak przewiduje analityk organizacji EEDAR, Jesse Divnich, DLC wypuszczane jeszcze przed premierą głośnych tytułów, mogą stać się wkrótce standardem na rynku. Jego słowa padły po ogromnym sukcesie Capcomu, który na miesiąc przed premierą Dead Rising 2, wypuścił na Xbox Live prequel - Dead Rising: Case Zero.
04.10.2010 | aktual.: 05.10.2010 05:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Case Zero kosztuje 400 MSP i w ciągu zaledwie dwóch tygodni został pobrany przez fanów gry aż pół miliona razy. Pracownik Capcomu przyznaje: „Takie DLC to największa broń jaką mamy w naszym arsenale. Dała nam tyle rozgłosu co wielomilionowa kampania w TV”.
Jesse Divnich z EEDAR stwierdza: „Wielu już próbowało dodać swoim grom rozgłosu, jeszcze przed ich premierą. Kilku odbiegło w tej kwestii od normy. Doceniam Capcom za ich innowacje i chęć zmiany branży”.
„Tak jak DLC wydawane po premierze gry, które stało się już standardem, tak również dodatki wypuszczane przed premierą głośnego tytułu mają szansę odnieść podobny sukces. Jak mawiają w świecie mody ‘DLC wypuszczane przed, to nowe DLC wypuszczane po’”.