WAŻNE
TERAZ

Będzie podwyżka płacy minimalnej. Rząd zdecydował

Dlaczego Marvel, dlaczego klocki - rozmawiamy z głównym twórcą Lego Marvel Super Heroes

Dlaczego Marvel, dlaczego klocki - rozmawiamy z głównym twórcą Lego Marvel Super Heroes

Dominik Gąska

Dominik Gąska: Gier z serii Lego trochę już było. Niektórzy mogą nawet myśleć, że było ich już dość. Co powiedziałbyś im, by przekonać ich do wypróbowania Marvel Super Heroes? Co świadczy o wyjątkowości tej gry?

Arthur Parsons: Cóż – to Lego Marvel. To jakby mówi samo za siebie. Wspaniałą rzeczą w grach Lego jest ich różnorodność. Jedni polubią tę, drudzy inną, na przykład dlatego, że odpowiadają im ci czy inni bohaterowie. Ale podstawa zawsze jest ta sama – każda gra z serii Lego opiera się przede wszystkim na zabawie. I jest to świetna zabawa. To, że dwójka graczy może siedzieć razem na kanapie i cieszyć się wspólnie z gry Lego, jest czymś wspaniałym. W przypadku Marvela dochodzi jeszcze jeden czynnik – kto nie lubi Marvela? Kto nie lubi Hulka albo Spider-Mana, albo Iron Mana? W tej grze jest coś dla każdego. Nieważne, ile ma lat albo czy jest fanem komiksów. Filmowi Avengersi czy Iron Man to powszechnie lubiane filmy, a znane z nich postacie można zobaczyć w naszej grze.

Mamy pełen spektakularnych wydarzeń tryb dla pojedynczego gracza, dla fanów otwartych światów mamy duży teren do zwiedzenia, dla miłośników platformówek mamy dużo tego typu sekwencji, mamy świetne wyścigi… W gruncie rzeczy mamy wszystko!

Dominik Gąska: Gry Lego od samego początku wykorzystują znane, dobrze rozpoznawalne marki. W tym przypadku jest to Marvel, wcześniej były inne. Bardziej ogólnie – jak myślisz, czemu przenoszenie dzieł, które ludzie znają i lubią w świat klocków Lego sprawdza się tak dobrze? I konkretniej – co według ciebie licencja Marvela pozwoliła osiągnąć w najnowszej grze?

Arthur Parsons: Działa to od początku tak dobrze, bo bierzemy klocki Lego, które znają i kochają wszyscy, i łączymy je z ukochanymi markami, traktując je zawsze z bardzo dużym szacunkiem. Kiedy wzięliśmy się za Harry’ego Pottera, ludzie mówili później, że zrobiliśmy najlepszą grę z jego udziałem. Często słyszymy to o naszych tytułach.

Jest tak dlatego, że naszym podstawowym celem jest zawsze jak największa wierność materiałowi, z którym pracujemy. W przypadku Marvela mamy coś dla fanatyków, dla maniaków komiksów, dla dzieci… Staramy się upchnąć w grze jak najwięcej zawartości, uczynić ją tak wartościową, jak to tylko możliwe. Ale, znów, na pierwszym miejscu zawsze i od samego początku jest dobra zabawa. Gry wideo powinny być przede wszystkim dobrą zabawą i to ona jest dla nas najważniejsza przy pracach nad tymi tytułami. I również dlatego tak dobrze to działa.

Co ważne, ludzie ufają już także naszej marce. Kiedy widzą, że wychodzi jakaś nowa produkcja z Lego w tytule i mieli już okazję zagrać w jedną z nich wcześniej, to mogą być pewni, że po raz kolejny czeka ich cała masa frajdy. Te tytuły sprawdzają się więc również dlatego, że bardzo ciężko nad nimi pracujemy i mamy duży zespół ludzi, którzy wkładają w nie dużo energii.

Dominik Gąska: Dość ciekawy jest sposób, w jaki wybieracie postacie czy filmy do przeniesienia w świat Lego. Nie wygląda to tak, jakbyście tylko brali to, co jest aktualnie najpopularniejsze. Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?

**Arthur Parsons:**Podstawowym warunkiem jest to, by marka, którą wybieramy, miała wielu bohaterów. Jeżeli spojrzysz na gry, które zrobiliśmy, to zauważysz, że każda z nich opiera się na opowieści, w której jest wielkie bogactwo i zróżnicowanie rozmaitych postaci. Również dlatego Lego Marvel to takie dobre połączenie – różnorodność bohaterów jest olbrzymia, są ich całe rodziny – X-Meni, Avengersi, Fantastyczna Czwórka, wiele innych. To bardzo bogate uniwersum. Dzięki temu możemy poruszać się w bardzo szerokim zakresie, znajdować rozmaite tematy i podejścia do wymyślania ciekawych rzeczy, które mogą robić gracze.

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne