new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/ab/36/4b/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/Destiny_Gameplay_PS4_.mov', });Destiny - prezentacja rozgrywki. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Lars Bakken z Bungie w rozmowie z Eurogamerem tłumaczył, dlaczego gra tworzona na PC zostanie wydana wyłącznie na konsolach Sony i Microsoftu. Chciałbym, aby to było takie proste, ale jest to całkiem skomplikowane - powiedział ogólnikowo Bakken, po czym dodał, że taka sytuacja nie oznacza, że w przyszłości Destiny nie zagości na PC. To po prostu oznacza, że nie nastąpi to teraz [czyt. w dniu konsolowej premiery].
Bakken i Pete Parsons, szef operacyjny w Bungie mówili wspólnym głosem, że tak ambitny projekt jak Destiny, powstający na cztery różne konsole, jest ogromnym przedsięwzięciem i wyzwaniem dla studia, które przez długi czas było związane tylko z jedną platformą (vide Halo na Xboksa 360). Zdaniem Parsonsa zrealizowanie takiego projektu na jednej konsoli byłoby dla wielu prawdziwym wyzwaniem. Osiągnięcie tego samego w jednym dniu na czterech różnych platformach jest czymś, czego nigdy wcześniej nawet nie próbowaliśmy. Chcemy to zrobić dobrze i nie ryzykować w większym stopniu - dodał Parsons, tłumacząc brak wsparcia dla wersji pecetowej.
W jego wypowiedzi nie zabrakło jednak pochwał dla PC i zapewnień, że ekipa pracująca nad Destiny to w dużej mierze hardcorowcy grający myszką i klawiaturą. Czy jest więc jakaś nadzieja na pecetowe Destiny? W tym momencie Pete Parsons mógł powiedzieć: Nie mogę się doczekać naszych przyszłych rozmów na temat wersji PC.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu