DICE: Rynek jest gotowy na pojawienie się nowych marek, ale Battlefield będzie nadal powstawał
EA jest najbardziej kojarzone przez pryzmat popularnych serii pokroju FIFA, Need for Speed czy Battlefield. Promowanie sprawdzonych rozwiązań nie jest jednak wyłączną działalnością potężnego wydawcy, który ma w zanadrzu zupełnie nowy tytuł od Respawn Entertainment (Titanfall) oraz kilka powrotów do przeszłości (Star Wars: Battlefront, Mirror's Edge). Jak całą sprawę postrzega reprezentant DICE, który twierdzi, że Battlefield nie jest robiony wyłącznie dla pieniędzy?
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/0f/dd/f5/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/battlefield_4_bez_komentarza.mov', });Bez komentarza – fragmenty kampanii Battlefielda 4. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/bez-komentarza-battlefield-4-fragment-kampanii,5620.html%3Etym">Patrick Bach, producent wykonawczy Battlefielda 4 powiedział w rozmowie z OXM: Myślę, że rynek jest gotowy [na pojawienie się nowych marek]. EA obserwuje wszystko, co się dzieje wewnątrz firmy, próbując wyciąć te rzeczy, które nie mają sensu. Można się spierać, czy nowe szalone marki nie mają sensu, ale z drugiej strony to właśnie prowadzi do powstania wspaniałych gier. Zdaniem Bacha potrzeba właściwej szalonej marki, by osiągnąć sukces.
Wracając do swojego pola działania i przywiązania DICE do serii Battlefield, Bach zdradził, że ludzie czasami pytają go, dlaczego DICE robi tylko Battlefieldy? Po pierwsze, nie robimy wyłącznie tych gier - przypomniał Bach, a po drugie, gdybyśmy przestali je robić, ludzie znienawidziliby mnie - dodał.
Nie robimy ich wyłącznie dla pieniędzy, ani nie zmuszamy ludzi [do grania w Battlefieldy]. Tworzymy je, bo to kochamy, a nasi fani chcą, byśmy to robili - mówił producent wykonawczy. Na koniec dodał, że gdyby ludzie nie lubili Battlefielda, wówczas nie graliby w niego cały czas.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem