new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/0f/dd/f5/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/battlefield_4_bez_komentarza.mov', });Bez komentarza – fragmenty kampanii Battlefielda 4. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Patrick Bach, producent wykonawczy Battlefielda 4 powiedział w rozmowie z OXM: Myślę, że rynek jest gotowy [na pojawienie się nowych marek]. EA obserwuje wszystko, co się dzieje wewnątrz firmy, próbując wyciąć te rzeczy, które nie mają sensu. Można się spierać, czy nowe szalone marki nie mają sensu, ale z drugiej strony to właśnie prowadzi do powstania wspaniałych gier. Zdaniem Bacha potrzeba właściwej szalonej marki, by osiągnąć sukces.
Wracając do swojego pola działania i przywiązania DICE do serii Battlefield, Bach zdradził, że ludzie czasami pytają go, dlaczego DICE robi tylko Battlefieldy? Po pierwsze, nie robimy wyłącznie tych gier - przypomniał Bach, a po drugie, gdybyśmy przestali je robić, ludzie znienawidziliby mnie - dodał.
Nie robimy ich wyłącznie dla pieniędzy, ani nie zmuszamy ludzi [do grania w Battlefieldy]. Tworzymy je, bo to kochamy, a nasi fani chcą, byśmy to robili - mówił producent wykonawczy. Na koniec dodał, że gdyby ludzie nie lubili Battlefielda, wówczas nie graliby w niego cały czas.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem