Dice

DICE: nigdy nie każemy płacić za nowe mapy
Zapisz na później
Battlefield 1943 pierwsze w wyścigu do miliona na XBLA
Zapisz na później
Bad Company 2: 30 tysięcy sztuk w mniej niż 2 tygodnie
Zapisz na później
Battlefield: Bad Company 2 - recenzja
Zapisz na później
marcindmjqtx

Jak pracuje się w DICE?

Zapisz na później
Mirror`s Edge powstawała siedem lat
Zapisz na później
Dla singli - Battlefield: Bad Company 2
Zapisz na później
Zapisz na później
Garść statystyk z dema Bad Company 2
Zapisz na później
Perlman: OnLive receptą na piractwo
Zapisz na później
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.