Czy Steam Machine będzie konkurencją dla Xboksa One?

Ujawniona podczas CES 2014 (7-10 stycznia) lista firm współpracujących z Valve przy produkcji Steam Machine, wprowadziła spore zamieszanie. Poznanie konfiguracji sprzętowych i cen konkretnych modeli od Alienware, Zotac czy GigaByte sprawiło, że dla wielu graczy idea hybrydowej maszyny do grania przestała być atrakcyjna zanim cokolwiek trafiło do sklepów. Przedstawiciel Microsoftu w rozmowie z Engadgetem nie dyskredytował na starcie potencjalnego konkurenta, ale zasugerował, że tego typu urządzenia są dla niego wielką niewiadomą.

Jakub Zagalski

Osobiście nie wiem, co mam myśleć na temat Steam Machine - mówił Marc Whitten, pełniący rolę Chief Product Officera w Xboksie. Nadal jednak uważam, że granie pecetowe, związane z niesamowitymi konfiguracjami, możliwością wymieniania i przerabiania wszystkiego, jest ważną rzeczą i wiele osób chce to nadal robić. Zapytany o to, czy imitujący konsolę pecet pod postacią Steam Machine jest w stanie zagrozić Xboksowi One i PlayStation 4, Whitten zaprzeczył. Jednocześnie dodając, że na rynku jest miejsce dla każdego z tych przedsięwzięć.

Jego zdaniem każdy gracz wchodzący do pokoju ze sprzętem do grania oczekuje po prostu rozrywki. Nie chcę przy tym pracować ani czuć, że muszę wiedzieć jak to działa. Chciałbym zwyczajnie móc rozwalać lub oglądać różne rzeczy. To jest podstawowa rzecz, którą chce się robić - mówił Whitten i w tym kontekście z jego punktu widzenia na rynku jest miejsce i dla konsol, i dla konsolopodobnych komputerów Steam Machine.

Czy odbiorcy będą podobnego zdania? Dowiemy się najpóźniej za kilka miesięcy, gdy konkretne modele Steam Machine trafią wreszcie do sprzedaży.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.