Podczas komputerowych szaleństw kot Kod wklepał zły tajny kod i zamienił się w Drappa, nieustraszonego pogromcę gier i ich bohaterów. Tego samego dnia porwał i uwięził wszystkich przyjaciół CyberMychy. Wydawało się, że już na zawsze pozostaną w więzieniu. Jednak sympatyczny gryzoń długo nie myślał - od razu wyruszył kumplom na pomoc. Czeka go wiele poziomów pełnych niespodzianek i niezwykłych przeciwników. Na jego drodze staną ożywione lampy, mumie kotów, skorpiony ze scalaków i inne stworzenia, których istnienia nigdy by się nie spodziewał. Program dzięki sporej dawce humoru i prostym zasadom rozgrywki powinien spodobać się młodym graczom.
CyberMycha i więźniowie Drappa już w sprzedaży
Do sklepów i salonów prasowych na terenie całej Polski trafiła dziś gra CyberMycha i więźniowie Drappa. Ta zabawna zręcznościówka dla najmłodszych dzieci kosztuje 15,90 zł i zawiera dwie pierwsze przygody: "DRAPPnięty Simmus" i "Angelina wyłączona z akcji".
Materiały prasowe