Codemasters o wymaganiach sprzętowych GRID: Autosport
GRID: Autosport zostało zapowiedziane pod koniec kwietnia, raptem dwa miesiące przed planowaną premierą (27 czerwca). Gra, która według twórców stawia kolejny krok w kierunku symulacji, pojawi się między innymi na pecetach ze specyfikacją zgodną z tym, co znajduje się na poniższych listach.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/cd/ef/97/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5356a7b362cca_GRID_Autosport_Announcement.mov', });GRID Autosport - pierwszy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/grid-autosport-pierwszy-zwiastun,5960.html%3Etym">Jak podaje DSOgaming, Codemasters przedstawiło oficjalne wymagania sprzętowe dla GRID: Autosport na PC, która jest wiodącą platformą. Czy dzięki temu gracze pecetowi dostaną najlepszą z możliwych edycji, przekonamy się za niespełna dwa miesiące. Jeżeli ktoś mimo wszystko zamierza pograć w nowego GRID-a na konsoli, to musi się zdecydować na jedną z dwóch wersji: PlayStation 3 lub Xbox 360, ponieważ Codemasters nie zapowiedzieli niczego związanego z przeniesieniem gry na platformy nowej generacji.
Wymagania minimalne:
OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8Procesor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz lub AMD Athlon X2 5400+Pamięć: 2GB RAMGrafika: seria Intel HD3000, AMD HD2000 lub NVIDIA Geforce 8000Dysk twardy: 15GB wolnego miejscaKarta dźwiękowa: zgodna z Direct X
Wymagania rekomendowane:
OS: Windows Vista 64 bit, Windows 7 64 bit, Windows 8 64 bitProcesor: seria Intel Core i7 lub AMD FXPamięć: 4GB RAMGrafika: seria Intel HD5200, AMD HD7000 lub NVIDIA GTX600, minimum 1GB RAMDysk twardy: 20GB wolnego miejscaKarta dźwiękowa: zgodna z Direct X
Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki