Coca Cola i Pepsi walczą na gry

W 2005 roku Coca Cola i Pepsi szły łeb w łeb na rynku chińskim. Coca Cola miała już ustabilizowaną pozycję zaś Pepsi parła ostro do przodu. Momentem przełomowym było wykorzystanie World of Warcraft przez Coca Colę. Wtedy Pepsi musiało obejść się ze smakiem, zawierając umowy promocyjne z twórcami mniej popularnego MMORPG Magical Land.

Hatim

Teraz historia się powtarza, chociaż tym razem Pepsi mocniej sypnęło pieniędzmi, dlatego też w promocji swoich produktów wykorzysta Guild Wars.

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.