Ciekawe informacje o Heavy Rain
Alexandre Roche, specjalista od animacji pracujący w Quantic Dream, udzielił ciekawego wywiadu magazynowi UPSBlogIt na temat procesu tworzenia gry Heavy Rain.
Zbigniew Trzeciak
Jeżeli nie graliście jeszcze w grę, to weźcie pod uwagę, że niektóre z poniższych informacji mogą być spoilerami:
- Znajdziemy tu 20 000 animacji ciała uzyskanych za pomocą Motion Capture, nad którymi pracowało 10 specjalistów od animacji,
- Sony poprosiło o wycięcie niektórych nagich scen ze względu na ograniczenia wiekowe,
- Sony poprosiło również o wycięcie sceny śmierci Jasona Marsa, jako że po wypadku turlał się on jeszcze po ziemi, co biorąc pod uwagę fakt, że jest on dzieckiem, było brutalne,
- Pod koniec procesu tworzenia gry, David Cage, producent i scenarzysta, myślał o wypuszczeniu wersji reżyserskiej, jednak nic z tego pomysłu nie wyszło,
- Na początku Madison była blondynką z kucykiem,
- Drugie piętro domu Ethana nie istniało jeszcze dwa lata temu,
- Animacja przy pianinie była jedną z najtrudniejszych rzeczy do zrobienia, a w szczególności palce uderzające w klawisze,
- Także scena z sikaniem była bardzo wymagająca, gdyż animacja zdejmowania bielizny przy tej szczegółowości gry, według Rocha jest prawie niemożliwa.
Wszystko to najwyraźniej zadziałało, gdyż gra sprzedaje się wyśmienicie, a nabywców znalazło już ponad milion egzemplarzy. Zapraszamy do recenzji gry i dodatku.
Źródło artykułu: 