Chroma - muzyczna strzelanka od Harmonix
Karabin strzelający gitarowymi riffami, metalowymi blastami lub dźwiękami syntezatora? Takie atrakcje ma nam zapewnić Chroma - unikatowe podejście do dosyć konserwatywnego tematu strzelanek wieloosobowych. Harmonix tak jak w przypadku Rock Band chce zrobić z graczy zespół muzyczny, ale tym razem występujący na polu bitwy, a nie na scenie.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/bb/9f/f9/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/530272ebe0846_Chroma_Trailer.mov', });Chroma - pierwszy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/chroma-pierwszy-zwiastun,5803.html%3Etym">Chroma to zupełnie nowe dzieło autorów serii Rock Band i Dance Central, a także studia Hidden Path Entertainment, które dało się poznać takimi grami jak Counter-Strike: Global Offensive czy Defense Grid: The Awakening. Taka współpraca ma zaowocować grą z gatunku sieciowych strzelanek bazujących na zamkniętych arenach, zawierającą muzyczne mechanizmy rozgrywki. Muzyka to twoja broń. Dźwięk to twój arsenał - mówią hasła widoczne na zwiastunie, podkreślając, że odpowiednie wykorzystanie rozmaitych motywów muzycznych i ścieżki dźwiękowej gry będzie podstawą zabawy.
Jak to wygląda w praktyce? Przekonamy się, gdy Harmonix rozpocznie zamkniętą fazę testów alfa, do których można się zapisywać w tym miejscu. Wybrani gracze otrzymają dostęp do gry znajdującej się we wczesnym stadium produkcji, i swoimi opiniami pomogą twórcom w dopracowaniu konkretnych elementów.
Chroma nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Wiadomo natomiast, że twórcy celują w rynek gier pecetowych, oferowanych w modelu free to play. Nie możemy się doczekać, by usłyszeć, co gracze myślą o takim nowym podejściu zarówno do strzelanek FPP jak i gier muzycznych - mówił przedstawiciel studia Harmonix, które zastrzega, że Chroma nie będzie produkcją "pay to win".Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki