Teaser Child of Light zamieszczony przez Andrew Goldfarba z IGN
Pierwsze oficjalne informacje na temat Child of Light zostały zaprezentowane podczas GDC Europe. Kierownik projektu zasugerował charakter gry, określając ją mianem niezależnego tytułu, tworzonego w obrębie Ubisoft Montreal. Jak podaje CVG, powołując się na słowa Simona Carlessa, organizatora konferencji, Child of Light nawiązuje stylem graficznym do koncepcji żyjącego obrazu, posiada turowy system walki przypominający japońskie RPG i wykorzystuje silnik UbiArt Framework. Ten sam, który znamy z Rayman Origins.
Carless dodał, że w grze Ubisoft Montreal można dostrzec inspirację Fairies Yoshitaki Amano, twórczością Hayao Miyazakiego i europejskimi baśniami. Niestety developer nie udostępnił w sieci oficjalnych materiałów. Jest za to teaser (powyżej), który zamieścił przedstawiciel IGN-u. Na pierwszy zwiastun i szczegółowe informacje na temat Child of Light trzeba czekać do początku września i imprezy Ubisoft Digital Days.
Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu