Capcom kończy z klonowaniem zombiaków
Seria Dead Rising od początku swego istnienia cierpiała na dwie podstawowe bolączki: zombie-klony i powtarzalne lokacje. Jeżeli wierzyć w zapewnienia twórców, Dead Rising 3 ma być wolne od tych przypadłości, gdyż moc Xboksa One pozwoli im generować losowo wyglądających przeciwników i zerwać z przeklejaniem w kółko tych samych tekstur i brył budynków.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/75/91/07/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5215a18b0056f_Dead_Rising_3_Gameplay.mov', });Dead Rising 3 na gamescomie. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Jak podaje CVG, Mike Jones (producent gry) zapewnił, że w Dead Rising 3 zobaczymy o wiele więcej twórczego wkładu, a mniej powielania. Każdy budynek i każde wnętrze jest ręcznie robione - mówił Jones, więc gracze nie zobaczą dwa razy tego samego budynku w innym miejscu. Producent nie krył, że takie podejście jest droższe i bardziej czasochłonne, ale zapewnia unikatowe doświadczenie. A o osiągnięcie takiego elementu było dla twórców kluczowe.
Oprócz wyjątkowej architektury każdego obiektu, Dead Rising 3 ma nam zapewnić zróżnicowanie w szeregach mięsa armatniego. Jak deklaruje Jones, gracz nie zobaczy dwa razy takiego samego zombiaka, co jest zasługą nowego systemu, odpowiadającego za proceduralne generowanie ich wyglądu. Nie modelowaliśmy zombiaków, ale poszczególne elementy, które system łączy w całość - mówił Jones. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy przeciwnik ma mieć losowo wybraną fryzurę, ubranie, kolory, teksturę, a nawet uszkodzenia ciała (brakująca żuchwa, oko, etc.).
Capcom promuje Dead Rising 3 na całego, licząc, że wielu potencjalnych nabywców Xboksa One kupi właśnie tę grę w zestawie z konsolą. Zombiaczy survival znajduje się na liście dwudziestu premierowych tytułów, które zadebiutują w Stanach Zjednoczonych wraz z nowym Xboksem 22 listopada. Kiedy w Polsce? Najwcześniej w przyszłym roku.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem