Call of Duty sprzedaje się świetnie także w Polsce
Wygląda na to, że także Polacy są ogromnymi fanami serii Call of Duty. Jak podaje dystrybutor tych gier na naszym rynku, firma Licomp Empik Multimedia, kupiliśmy już 632 tysiące sztuk wszystkich tytułów z logiem Call of Duty. Oczywiście znaczący udział miały w tym tańsze edycje gier, które pojawiają się na PC.
Marcin Dąbrowski
Jeśli chodzi o ostatnie odsłony serii, to widać wyraźnie, że gry od Infinity Ward radzą sobie lepiej, niż tytuł od Treyarch. W Polsce sprzedaż kształtuje się następująco:
• Call of Duty: Modern Warfare - 160 tysięcy• Call of Duty: World at War - 77,5 tysiąca• Call of Duty: Modern Warfare 2 - 130 tysięcy
Pozostaje czekać na wyniki sprzedaży Call of Duty: Black Ops, które wczoraj hucznie zadebiutowało na rynku.