new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/3f/24/7b/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/519bbd1f8880e_Official_Call_of_Duty__Ghosts_Reveal_Trailer.mov', });Call of Duty: Ghosts - pierwszy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Jesteśmy dwoma oddzielnymi studiami i tworzymy gry inaczej, więc nie chcemy po prostu powtarzać tego, co zrobił Treyarch - mówił Rubin odnośnie sporadycznego wybierania dalszej ścieżki w Call of Duty: Black Ops II. Infinity Ward nie wykorzysta tego pomysłu i pozostanie przy praktycznie 100-procentowo liniowych poziomach. Z drugiej strony pojawi się nowy system, który ma dać graczom poczucie pewnego zróżnicowania przy powtórnym podchodzeniu do danej misji.
Mark Rubin tłumaczył, że ten nowy element przypomina szukanie Easter Eggów, które mają realny wpływ na dalsze wydarzenia w grze. Ma to polegać mniej więcej na tym, że gdy w danym etapie znajdziemy coś (najpewniej dane wywiadowcze, laptopy etc.) i weźmiemy to ze sobą, zaowocuje to otwarciem drzwi w późniejszym etapie lub zaistnieniem jakiegoś wydarzenia. Jeżeli nie znajdziemy tego czegoś, wspomniane drzwi pozostaną zamknięte lub nic się konkretnego nie wydarzy, a my nawet nie będziemy wiedzieć, że coś mogło być inaczej. Rubin zdradził, że w całej grze będzie kilka takich sytuacji.
Czy brzmi to jak Call of Duty nowej generacji? Nie bardzo. Ale z wydaniem ostatecznej opinii wstrzymamy się do 5 listopada.