Call of Duty: Ghosts najpopularniejszą grą nowej generacji

Rekordowy zysk ze sprzedaży Call of Duty: Ghosts (ponad 1 miliard dolarów w trzy dni) pokazuje, że strzelanka wydawana przez Activision nie traci na popularności. Jeżeli ktoś mimo wszystko uważa inaczej, to powinien przyjrzeć się danym, z których wynika, że najnowsza gra Infinity Ward jest najczęściej kupowanym tytułem na konsole nowej generacji.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/e5/9b/d9/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/cod_ghosts_coop_ql_gotowy.mov', });Gramy w Call of Duty: Ghosts i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/kontra-call-of-duty-ghosts-tryb-extinction,5656.html%3Etym">Serwis Venturebeat podaje, że Call of Duty: Ghosts zdążyło już podbić serca posiadaczy zarówno Xboksa One, jak i PlayStation 4. W oparciu o dane zgromadzone przez Microsoft i Sony, gra wydana przez Activision jest na pierwszym miejscu listy najlepiej sprzedających się gier na te konsole w Stanach Zjednoczonych (sieci Best Buy, GameStop, Target i Walmart). Ponadto wersja na Xboksa One jest najczęściej kupowaną grą w Wielkiej Brytanii.

Activision cieszy się nie tylko z doskonałej sprzedaży, ale również z pełnych serwerów. Sony i Microsoft podały, że Call of Duty: Ghosts jest dotychczas najczęściej uruchamianą grą na nowych konsolach. I bije na głowę tytuły na wyłączność stworzone specjalnie dla nowych systemów. Co ciekawe, wszyscy posiadacze nowego Call of Duty (niezależnie od platformy) rozegrali już łącznie przeszło miliard meczów, zdobyli 2,2 miliony poziomów Prestiżu i 3,3 tryliony punktów doświadczenia.

A przecież mówimy o grze, która jest dostępna w sprzedaży raptem od trzech tygodni (na PlayStation 4 i Xboksie One jeszcze krócej).Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.