Kiedy spojrzysz na dzisiejszy rynek aplikacji mobilnych, potrzebujesz pięciu minut by pobrać i zagrać w jedną z nich - zauważył Peter Relan, szef Agawi w wywiadzie dla VentureBeat. Opracowana przez jego firmę platforma AppGlimpse zrywa z tym schematem, pozwalając niemalże natychmiastowo wypróbować reklamowaną aplikację. Nie trzeba tu niczego tłumaczyć. Masz to i graj - dodał Relan.
Testowane od lipca zeszłego roku AppGlimpse jest zgodne z urządzeniami z iOS-em i Androidem, działającymi w sieciach Wi-Fi i 4G. Platforma reklamowa Agawi funkcjonuje na bazie chmury, pozwalającej streamować daną grę na smartfonie lub tablecie odbiorcy, który chce wypróbować ją od razu, bez konieczności nawet kilkuminutowego pobierania. W praktyce sprowadza się to do możliwości zagrania w demo o długości od 30 sekund do 2 minut, po czym następuje opcjonalne przekierowanie do strony z pełną wersją aplikacji do ściągnięcia na urządzenie.
Władzom Agawi zależy na tym, aby AppGlimse nie było postrzegane przez sieci reklamowe jako konkurencja. Firma nie zajmuje się bowiem sprzedażą reklam, a jedynie udostępnia platformę do streamowania aplikacji w wersji demonstracyjnej. Więcej informacji na temat AppGlimpse znajdziecie na stronie producenta.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem