Znamy datę premiery Friday the 13th, ale wątpię, by startowa zawartość kogoś przekonała do zakupu

Znamy datę premiery Friday the 13th, ale wątpię, by startowa zawartość kogoś przekonała do zakupu24.04.2017 10:18
Adam Piechota

Brak kampanii. Uboga zawartość. Tańsze Dead by Daylight pod ręką. Rozumiecie chyba.

Niech to Jason. Najpierw autorzy przesuwają Friday the 13th przez ponad rok, wodzą za nos tak długo, że zapominam, co ostatnim razem o tej produkcji pisałem, a gdy nareszcie potwierdzają ostateczną datę premiery - będzie to 26 maja na obu wiodących konsolach oraz PC - okazuje się, że gra i tak wystartuje okrojona.

W chwili premiery dostępny będzie tryb multiplayer, w którym asymetrycznie pogramy siedmiu na jednego (jednym będzie, rzecz jasna, zabójca w hokejowej masce), coś na wzór świętej pamięci Evolve lub ponoć nadal żywego Dead by Daylight. Trzy mapki i... jakie "i"? To wszystko.

Singleplayerowa kampania fabularna, będąca jednym z powodów przesuwania premiery, dojdzie do gry później, "latem", jako (ponoć) darmowe DLC. Dziwne, bo o jej założeniach czytaliśmy jeszcze podczas zeszłorocznych wakacji. Za sieciówkę wątłych rozmiarów "z wieloma obietnicami" twórcy żądać będą jednak równowartości czterdziestu dolarów. Trochę dużo jak za grę, która zacznie mniej więcej w takiej formie, co Dead by Daylight rok wcześniej.

Wiem, że to inna skala, ale studio Gun Media chyba w ogóle nie obserwuje współczesnego rynku. Gracze przestali już ufać "długim planom rozbudowywania zawartości". Pamiętacie obietnice dziesięcioletniego utrzymywania przy życiu Destiny? Albo rezolutne wypowiedzi developerów z DICE, że strzelanka FPP z nastawieniem na rozgrywkę online nie potrzebuje singlowej kampanii? Ewentualnie przypomniałbym również No Man's Sky, ale o tym chyba żaden z Was nie zapomniał.

Friday the 13th: The Game - Launch Date Announcement

Jak gdyby w ramach rekompensaty - nowy zwiastun. Decyzja będzie należeć do Was, ale ja z zakupem wstrzymałbym się do tego lata, by sprawdzić, czy chłopaki nie zwiną się z kasą i nie zostawią graczy przy ukończonym w połowie produkcie. Sorki-motorki, panowie, nie z nami już te numery.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.