W tym poczujesz każdą ranę Asasyna. Szybko nauczysz się unikać ciosów

W tym poczujesz każdą ranę Asasyna. Szybko nauczysz się unikać ciosów17.07.2023 12:39
Assassin's Creed: ta koszulka sprawi, że poczujesz rany Basima
Źródło zdjęć: © owogame.com

Ubisoft ujawnił oficjalną koszulkę Assassin's Creed Mirage. Główną jej cechą nie są jednak walory estetyczne - ten gadżet pozwoli graczom poczuć się jak główny bohater i to dosłownie. Gdy otrzymamy obrażenia w rozgrywce, poczujemy ból na własnej skórze.

Ubisoft połączył siły z firmą OWO. Owocem tej współpracy jest dość nietypowy gadżet, a mianowicie koszulka nawiązująca do Assassin's Creed Mirage, jednak pod warstwą estetyczną znajdziemy intrygującą funkcję - dzięki niej poczujemy się jak protagonista nadchodzącej gry.

System opracowany przez OWO zagwarantuje niespotykane dotąd wrażenia. Jak czytamy w opisie produktu, "będziesz w stanie wyczuć swoje precyzyjne ruchy podczas eliminacji celów". Jest jedno "ale" i to dość mocno zaakcentowane - gdy nasi oponenci podejdą zbyt blisko, poczujemy tego konsekwencje. Bolesne konsekwencje.

Boli? Ma boleć!

Koszulka z technologią haptyczną sprawi, że poczujemy na własnej skórze czynniki środowiskowe takie jak wiatr i oczywiście obrażenia, np. rany od sztyletu. Na koszulce znajduje się 10 punktów, zaś intensywność doznań będziemy dostosowywać za pośrednictwem specjalnej aplikacji na telefonie.

Star Wars Jedi: Survivor - dlaczego warto w to zagrać?

Cena haptycznej koszulki Assassin's Creed Mirage

Gadżet wyceniono na 499 euro. Bateria starczy na 8 godzin rozgrywki. Waga to niespełna 600 gramów. Co istotne, koszulka jest kompatybilna z każdą platformą, na którą trafi Assassin's Creed Mirage. W zestawie, poza samą koszulką, znajdziemy również kod na grę, etui, kabel ładowania, podkładki żelowe (łącznie 20) i naturalnie specjalne urządzenie OWO.

Premiera Assassin's Creed Mirage

Na koniec przypomnijmy, że premiera Assassin's Creed Mirage odbędzie się 12 października 2023 r. Gra zmierza na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S. Warto w tym miejscu dodać, że Ubisoft chce położyć większy nacisk na markę Assassin's Creed. Mówi się, że francuski gigant branży chce wydać 11 gier z tego uniwersum.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.