PUBG Corp. podzieli się kurczakiem. Firma przeznacza 2 miliony dolarów na cele charytatywne

PUBG Corp. podzieli się kurczakiem. Firma przeznacza 2 miliony dolarów na cele charytatywne24.01.2018 10:10
Adam Piechota

Lubimy takie inicjatywy.

Lubię czytać o PlayerUnknown's Battlegrounds. Zachwyt wyjątkowo zasłużonych weteranów branży dziennikarskiej, niezrozumienie pozostałych, rekord za rekordem, mniejsze lub większe kontrowersje. Nie bez powodu, mimo takich hitów, jak Breath of the Wild, to właśnie dzieło Greene'a zostało fenomenem zeszłego roku. Czymś niewytłumaczalnym. No i na pewno zarobił kupę, kupę kasy. A jak można ładnie, publicznie wydać jej część? Na przykład oddać trochę na cele charytatywne. Chociaż "trochę" dla PUBG Corp ma nieco inną skalę. Jak się ma 30 milionów użytkowników, jest skąd zbierać.

"Wspaniale było oglądać influencerów i ich widownie, którzy wspólnie wykorzystywali swoje talenty dla godnego celu. PUBG Corp. chce wspierać akcje charytatywne z podobnym entuzjazmem. Wpłynęliśmy na świat gamingowy w zeszłym roku. W tym mamy nadzieję podobnie wpłynąć na organizacje charytatywne" - pisze Sammi Kang. Oczywiście, że to zabieg marketingowy. Już pod koniec ubiegłego kalendarza firma wyłożyła sto tysięcy dolarów na Twitch PUBG Winter Charity Invitational - teraz tę kwotę podbija, poprawiając swój medialny wizerunek. Co z tego, skoro tak potężne pieniądze trafiają tam, gdzie naprawdę się przydadzą?

Można się obrażać na graczy i odmawiać udziału w takich akcjach - jak Activision dwa lata temu. Można wokół szczytnej akcji zbudować kolejną kontrowersję - jak Warner Bros. niedawno z Cieniem Wojny. A można tak po prostu napisać "tyle zebraliśmy i tyle chcemy oddać potrzebującym". Dwie pieczenie na jednym ogniu. I zdecydowanie fajna decyzja PUBG Corp..

Adam Piechota

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.