Ponad połowa właścicieli Switcha kupiła Super Mario Odyssey

Ponad połowa właścicieli Switcha kupiła Super Mario Odyssey30.04.2018 11:49
Adam Piechota

Oznacza to przekroczone 10 milionów sprzedanych hydraulików. Ale to nie jedyna statystyka, jaką podzieliło się ostatnio Nintendo.

Niedawne spotkanie z inwestorami, które poprowadził następny prezes Nintendo, Shuntaro Furukawa (przejmie stanowisko po przejściu Tatsumiego Kimishimy na emeryturę), skupiło się przede wszystkim na nowych celach firmy.

Oczywiście, firma zdaje sobie sprawę, że nie powinna odpuszczać w drugim roku. Podczas prezentacji wspomniano o Smashu i Mario Tennis Aces jako "ważnych pozycjach first-party", lecz nie wierzę, że E3 minęłoby bez chociażby jednego zaskoczenia wycelowanego w jesień. Według coraz częstszych ploteczek mogłyby to być świeże Pokemony (o, ta marka dopiero by pokazała, jak bić rekordy sprzedaży). Kiedyś do obietnic dalszego wspierania 3DS-a, podchodziłbym ze sporym dystansem, dziś już wiemy, że w 2019 roku nadal będą na niego wychodziły gry. Nawet jeśli będą to "wyłącznie" porty z Gamecube'a, DS-a czy Wii U. Potwierdzono jeszcze, że poznamy wszystkie szczegóły na temat abonamentu Nintendo Switch Online, a zatem być może też Virtual Console, w trakcie maja. Nareszcie.

Wytłumaczono jeszcze, że nawiązanie więzi ze studiem Cygames - współautorami mobilnego Dragalia Lost, o którym wspominał Wam już Dominik - ma znacząco przyspieszyć wgryzanie się spółki w ten rynek. Żadna z poprzednich mobilek Nintendo (Super Mario Run, Fire Emblem Heroes, Animal Crossing: Pocket Camp) nie była gargantuicznym przebojem. Ale wszystkie przyniosły wyraźne zyski. Jeżeli nowy tytuł poszedłby w niezbyt chwalebne ślady Fire Emblem, zamieszałby wystarczająco do premiery Mario Kart Tour. Które właściwie bez względu na prezentowaną jakość rozejdzie się jak kiełbaski na grilla w Biedronce.

Słowem - dzieje się. Firma wie, co robi. W 2018 roku nie złapała jeszcze dawnego rozpędu, zwłaszcza w porównaniu do wysypu hitów, jakim może pochwalić się Sony. Ale czekamy. Następny przystanek to prezentacja abonamentu. Fajnie, że wolą ją przeprowadzić przed E3. W czerwcu będzie więcej miejsca na całkowite niespodzianki. Na przykład... gameplay z Metroid Prime 4! (wymagam za wiele?)

Adam Piechota

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.