Mamy hit. High on Life robi furorę w Game Passie i na Steamie

Mamy hit. High on Life robi furorę w Game Passie i na Steamie20.12.2022 12:37
High on Life
Źródło zdjęć: © Polygamia

High on Life to specyficzna produkcja. Recenzenci byli mocno podzieleni w odbiorze tej humorystycznej strzelanki od studia Squanch Games. Gracze tego problemu nie mają i bawią się świetnie, a świadczą o tym statystyki Steam oraz Game Pass.

Justin Roiland wpadł na pomysł i to całkiem sprytny. Twórca serialu "Rick i Morty" postanowił zaimplementować specyficzne poczucie humoru w grze komputerowej. I oto mamy High On Life – oryginalną strzelankę od studia Squanch Games, która ujrzała światło dzienne 13 grudnia 2022 r. Gra jest dostępna na PC oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X|S. Znajdziemy ją w usłudze Xbox Game Pass.

Pierwsze opinie recenzentów były dość rozbieżne. Sam miałem przyjemność recenzować High on Life i bawiłem się świetnie, chociaż na kilka elementów musiałem trochę ponarzekać. Tydzień po premierze można śmiało powiedzieć, że gracze pokochali ten tytuł.

Czy warto kupić Microsoft Surface Laptop Studio?

High on Life cieszy się dużą popularnością w usłudze Game Pass

Sukces High on Life nie umknął uwadze czołowych pracowników Microsoftu. Jak widać, ostry i odważny humor spodobał się graczom konsolowym do tego stopnia, że zdołali oni wywindować tytuł na sam szczyt rankingu.

Na Steamie też jest nieźle

Aktualnie na Steamie zapłacimy za High on Life 214,99 zł i kto wie, może w trakcie Steam Winter Sale 2022 będzie nieco taniej? Tak czy inaczej, High on Life plasuje się na drugim miejscu pod względem przychodu w ubiegłym tygodniu, mając przed sobą jedynie konsolę Steam Deck.

High on Life, Źródło zdjęć: © steamdb.info
High on Life
Źródło zdjęć: © steamdb.info

Tym samym dzieło Squanch Games wyprzedza Dwarf Fortress czy Call of Duty: Modern Warfare II. Na koniec mała ciekawostka: Justin Roiland w wywiadzie udzielonym dla Sky News powiedział, że niektóre elementy gry zostały wykonane przez sztuczną inteligencję. Mowa głównie o grafice wygenerowanej przez Midjourney.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.