Kampania reklamowa Cyberpunka 2077 dopiero się rozkręca

Kampania reklamowa Cyberpunka 2077 dopiero się rozkręca26.11.2020 09:46
Cyberpunk 2077
Źródło zdjęć: © CD Projekt Red

CD Projekt Red podsumowuje kwartał. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 105 mln zł. Czyli o 10 procent więcej niż przed rokiem. A na co wydawali pieniądze? Na promocję "Cyberpunka 2077" rzecz jasna.

Spółka CD Projekt Red opublikowała raport finansowy za trzeci kwartał 2020 r. Od 1 lipca do 30 września firma wypracowała przychód 105 mln zł. Motorem napędowym były głównie gry. Najwięcej nadal przynosi "Wiedźmin 3: Dziki Gon" (to już pięć lat!) wraz z dwoma dodatkami ale Redzi zachwalają również wyniki "Gwintu" oraz "Wojen Krwi". Szczegółów brak.

Słodko-gorzki posmak ma niezły wynik GOG.com, który przyniósł 40,5 mln zł przychodów, ale po odjęciu kosztów operacyjnych zysk wynosi zaledwie 130 tys. zł.

Zysk netto całej spółki za trzeci kwartał wyniósł tym samym ponad 23 mln zł. Warto przy tym dodać, że wzrosły wydatki "na produkcję gier i nowych technologii", które sięgnęły 52 mln zł, a to z kolei przełożyło się na "wzrost skumulowanego salda nakładów na prace rozwojowe do poziomu 523 mln zł".

Spółka chwali się w raporcie współpracą z makrami Nvidia, Adidas, Porsche czy Sprite i przypomina pozytywne opinie zagranicznych dziennikarzy, którzy mieli okazję spędzić z "Cyberpunkiem 2077" 16 godzin.

"Pozytywne wrażenia dziennikarzy, a w szczególności opinie podkreślające złożoność i niesamowity klimat Night City, bardzo nas cieszą i potwierdzają ogromny potencjał 'Cyberpunka'.

W ostatnich tygodniach widzimy rosnące zainteresowanie naszą najnowszą grą. Pokazuje to świetna oglądalność cyklicznego wydarzenia online Night City Wire oraz innych materiałów dot. 'Cyberpunka' – ostatni trailer w ciągu trzech dni od publikacji został obejrzany prawie 23 miliony razy. A to jeszcze nie wszystko, ponieważ najintensywniejszy etap kampanii promocyjnej wystartuje wraz z początkiem grudnia" -mówi Adam Kiciński, prezes zarządu spółki.

Powtórzmy dla malkontentów: machina promocyjna "Cyberpunka 2077" dopiero się rozkręca. Grudzień zapowiada się zatem wyjątkowo ciekawie.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.