Alone in the Dark 4: Koszmar Powraca

Hubert Kowalski

14.03.2005 09:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Alone in the Dark 4: Koszmar Powraca

Grając Edward'emPo wylądowaniu biegnij w prawo. Po rozmowie z Aline idź do przodu. Przejdź pod drzewem. Przejdź pod arkadą. Popatrz na krew. Wejdź po schodach do budynku. Pogadaj z gościem. Wyjdź na zewnątrz i idź dalej. Kiedy usłyszysz strzały wróć do budynku. Zabierz klucz. Leć dalej. kluczem otwórz furtkę. Idź do przodu. Zabierz amunicję. Idź dalej. skręć w lewo i otwórz bramę. Idź dalej. podnieś naboje. Przejdź pod arkadą i weź apteczkę. Wróć do bramy. Idź w prawo. Wejdź po schodach. Biegnij w lewo. Po drodze rozwalając psy. Wejdź po schodach. Idź do statui. Wejdź po schodkach i spróbuj otworzyć bramę. Zejdź na dół. Idź w prawo. Rozwal potwora. Otwórz furtkę. Skręć w prawo. Przekręć koło. Zbiegnij po schodach na dół. Wejdź w tunel. Idź do końca. W pomieszczeniu poruszaj się powoli i strzelaj do skaczącego "aligatora". Wejdź w tunel w górnym rogu ekranu. Wejdź po drabince. Wejdź na podest. Otwórz drzwi. Skręć w lewo. Zapal latarkę i przeszukaj miejsce. Zabierz amunicje, apteczkę i strzelbę. Idź dalej. Otwórz trumnę i zabierz klucz. Otwórz kratę i idź do góry. Wyjdź przez lustro (znajdziesz się w lobby). Wysłuchaj gadki i rozwal potwora. Zapal światło. Obejrzyj zegar na stole. Zabierz "zgrywkę" ze stołu. Leć na górę. przesuń szafę. Wejdź prze drzwi. Pogadaj z Aline. Obejrzyj zdjęcie. Weź książkę. Z biurka zabierz statuetkę i dyktafon (wysłuchaj nagrania). Przejdź przez lustro. Na końcu drogi zabierz "zgrywkę" i spójrz przez wizjer. Wróć do lobby. Otwórz drzwi pod balkonem. Pogadaj z indiańcem. Zapal światło. Teraz leć w druga stronę korytarza. Z komody zabierz amunicję. Otwórz drzwi. Wbiegnij na strych. Zabierz wyrzutnię granatów i pogadaj z Aline. Zejdź na dół. Otwórz następne drzwi. Rozwal zombasy. Zabierz amunicję i apteczkę z korytarza. Wejdź przez drzwi. Uważaj na pająki. Obejrzyj gablotę. Zabierz amunicję, zdjęcie i głowę wilka. Wróć do głównego korytarza. Teraz leć dalej. omiń dwie pary zamkniętych drzwi. Wejdź przez kolejne. Rozwal zombasy i otwórz drzwi. Znajdziesz się w magazynie. Obejrzyj dyplom, dwie książki i testament i dwa obrazy. zabierz apteczkę, naboje i buteleczkę. Zanurz buteleczkę w amforze z wodą. Wyjdź drugimi drzwiami. Teraz biegnij z powrotem do gabinetu z gablotą. Umieść w środku flaszkę. Wróć na balkon w lobby. Otwórz obraz z "badaczem Antarktyki". Zabierz klucz. Zbiegnij na dół. Wejdź na korytarza. Skręć w lewo. Wejdź w kolejny korytarz. Rozwal zombasy. Przebiegnij obok drzwi prowadzących do magazynu i otwórz kolejne. Tu zabierz apteczkę, klucz leżący obok stołu i naboje. Obejrzyj sowę. Użyj głowę wilka. Zabierz klucz. Wróć do głównego korytarza. Wejdź po schodach (między drzwiami). Otwórz drzwi. Jesteś na piętrze. Zapal światło. Wejdź w pierwsze drzwi. Podejdź do łóżka. Kiedy macki cię rzucą, wstań podejdź bliżej i strzel w lampę wiszącą nad łóżkiem. Kiedy wszystko pójdzie z dymem zabierz rakietnicę, naboje, apteczkę i zgrywkę. Obejrzyj obraz i wyjdź. Idź dalej. skręć w mniejszy korytarz. Otwórz drzwi. Zabierz apteczkę. Wejdź po schodkach. Podejdź do biurka. Obejrzyj książkę. Zauważ szufladę w biurku. Wyjdź na zewnątrz. Leć w lewo korytarzem do jego końca. Otwórz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz kawałek fotografii, klucz, zgrywkę i dwie książki. Wróć do lobby. Przepchnij biust portretowy. W lustrze zobaczysz odbijające się litery H i M. Obejrzyj "pomnik", znajdziesz tu mechanizm. Wpisz H i M. idź na górę. Otwórz obraz przy szafie. Zabierz klucz. Leć na strych. Otwórz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz naboje i zapalniczkę. Otwórz kolejne drzwi. Tu w przejściu do kolejnej części strychu nadepniesz na ruchome deski. Użyj na nich łom. Weź dwa klucze. Idź dalej. Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z pająkami wyjmij gnata i wystrzelaj je. Zabierz naboje. Podejdź do świecy na końcu drogi. Użyj zapalniczkę. Podejdź do ścianki. Użyj łom. Wejdź w dziurę. Rozwal potwory. Wejdź przez drzwi w prawej części korytarza (przed nimi leży apteczka). Pogadaj z babcią w łóżku. Wyjdź na zewnątrz i idź do końca korytarza. Otwórz drzwi. Znajdziesz się na "spiralnej" klatce schodowej. Zejdź na piętro poniżej. Otwórz drzwi. Znajdziesz się w znajomym ci już korytarzu. Otwórz drzwi z lewej strony. Podejdź do biurka i otwórz szufladę. Zabierz klucz i kawałek zdjęcia. Wejdź znowu na spiralną klatkę i zejdź na dół. Włącz światło. Otwórz drzwi. Tu otwórz kolejne. Znajdziesz się w korytarzu na parterze. Otwórz drzwi po lewej stronie. wejdziesz w ten sposób do biblioteki. Przeczytaj dwie książki na dole (jedna na biurku druga na stojaku). Leć na górę. Na samym końcu na półce znajdziesz książkę. Wciśnij ją. Zbiegnij na dół. Tutaj na przeciwległej stronie tej książki z góry znajdziesz druga taką samą. Wciśnij ją. Teraz podbiegnij do schodów. Tu też znajduje się książka. Zrób to samo. Teraz leć na górę. Po drodze zjawi się coś latającego. Rozwal to (prawdopodobnie będziesz musiał wykorzystać prawie całą amunicję. Leć na górę. tu naprzeciw książki którą wcisnąłeś jako pierwszą na półce znajduje się czwarta z książek. Pchnij ją. Pamiętaj żeby zachować właśnie taką kolejność. Otworzy się obraz w lobby. Leć tam i otwórz go. Zabierz nową broń i klucz. Teraz biegnij do biblioteki. Wejdź na piętro. Tu znajdziesz panel kontrolny. Ustaw na nim kod 3926 (połącz dwa skrawki fotografii, na jej odwrocie zobaczysz dwie liczby - dodaj je). Wejdź do środka skrytki. Zabierz teleskop. Wstaw figurkę akrobaty do reszty kolesi. Otworzy się panel kontrolny. Na razie go zostaw. Weź figurkę bizona i przeczytaj notatkę pisaną na odwrót. Leć na górę biblioteki. Wyjdź po drabince na zewnątrz. Wejdź do wieży. Zamontuj teleskop. Zarejestruj liczbę (1692) (wciśnij S, żeby wyjść z trybu teleskopu). Wróć do skrytki i ustaw tą liczbę na panelu. Leć do obrazu na balkonie w lobby. Otwórz go. Zabierz tabliczkę. Teraz pod obrazami pojawią się tabliczki do ustawienia. Podejdź do pierwszego obrazu w lewej strony. Teraz po kolei musisz ustawić cztery daty. Są to daty urodzin każdej z portretowanych postaci. Te daty znajdziesz z księdze rodowej Mortonów. Tak więc od pierwszego obrazu ustawiaj 1852, 1874, 1899, 1931. Zbiegnij na dół i podejdź do zegara. Zabierz klucz. Otwórz główne drzwi w lobby.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)