Trafiłeś do miasteczka opanowanego przez duchy. Nie jesteś pewien, co powinieneś robić i w jaki sposób rozwiązać zagadkę. Ruszasz w kierunku drewnianego mostu (sterowanie: kursory). Za Twoimi plecami pojawia się jakiś kowboj i zapala zapałkę. Po chwili okolicą wstrząsa potężny wybuch. Mostek, po którym kroczysz, rozpada się, Ty zaś lądujesz na brzuchu, na bardzo brudnej ziemi. Podnosisz się i rozglądasz. Kierujesz się w stronę saloonu po prawej.
Przed wejściem skręcasz w lewo i zabierasz z ganku kanister (gas can), po prostu przechodząc po nim. Wchodzisz do środka. Z estrady po lewej zabierasz grzechotkę (maraca), zaś ze stołu na wprost klucz (key). Przedmioty te podnosisz wybierając z menu schowanego pod klawiszem Enter opcję Action (Open/Search), a następnie stając przy nich i przytrzymując klawisz spacji. Pożyczasz też olejarkę (oil can) z rogu pomieszczenia. W schowku na lewo od baru znajdujesz zaś pudełko zapałek (box of matches).
Podchodzisz do projektora i używasz kanistra. Przyciskasz Enter, wybierasz ów przedmiot, a następnie opcję Use. Na ekranie pojawia się krótki filmik - widzisz, jak duch porywa kowboja i zrzuca go z konia. Po chwili podobne zwierzę pojawia się na zewnątrz. Wchodzisz za bar. Nad Twoją głową, na balustradce, pojawia się kowboj. Stajesz bezpośrednio pod nim i czekasz, aż sobie pójdzie. Zabierasz z szafki troszkę alkoholu (wood alcohol), butelkę (bottle) i flaszkę (flask), którą w zależności od potrzeb wypijasz, lecząc rany. Dochodzisz do wniosku, że w butelce coś się znajduje. Rzucasz nią przed siebie, po czym podnosisz jej szczątki (broken bottle) i żeton (token).
Wracasz na środek saloonu. Podchodzisz do pianina stojącego w kącie po prawej i wrzucasz do środka żeton. Oglądasz krótką balladę opowiadającą o historii miasteczka, po czym zabierasz lampę (an unlit lamp) i wracasz za kontuar. Pociągasz (push z menu action) za róg czaszki bawoła, która wisi na drzwiach. Tuż obok otwiera się przejście i wyskakuje z niego mężczyzna. Rzucasz się na niego i walczysz (fight z menu action, przytrzymujesz spację i wciskasz klawisze kierunkowe). Gdy go powalisz, zabierasz asa karo (ace of diamonds) i złotą kulę (golden bullet).
Podchodzisz do schowka, z którego koleś wyszedł, i zeskakujesz na dół. Jest ciemno i nic nie widzisz. Używasz oliwy, dolewając jej do lampy. Potem używasz zapałki, zapalając lampę. Używasz lampy (lit lamp), rozglądając się dookoła. Idziesz na sam koniec piwniczki, za beczki. Zdejmujesz ze ściany laskę (cane), po czym oglądasz wiszący na ścianie plakat. Podpisał się na niej niejaki Lewy. Otwierasz lewą beczkę i dostrzegasz czające się wewnątrz węże. Wycofujesz się w bezpieczne miejsce, to znaczy pod ścianę, gdzie wisiała laska. Wyciągasz grzechotkę i trzęsiesz nią. Węże podążają za tobą. Omijasz je i wchodzisz do beczki. Włazisz po schodach do celi.