Aktualizacja Diablo 4 [1.0.4]. Co zmienia się w patchu z 6.07? Jest ważna nowość

W czwartek 6 lipca Blizzard przedstawił zmiany nadchodzące w pierwszym sezonie Diablo 4. Tego samego dnia pojawiła się też aktualizacja, która naprawia wiele bugów, ale też odpowiedź na problemy graczy.

Aktualizacja Diablo 4 [1.0.4]. Co zmienia się w patchu z 6.07? Jest ważna nowośćDiablo 4 - zmiany w aktualizacji 1.0.4
Źródło zdjęć: © Polygamia
Arkadiusz Stando
2

Twórcy Diablo 4 stale wprowadzają poprawki oraz zmiany, o które prosi społeczność graczy. Poniżej znajdziecie wszystkie zmiany, które weszły w życie wraz z aktualizacją z 6 lipca. Sprawdźcie też zmiany nadchodzące w pierwszym sezonie Diablo 4. Jedną z najciekawszych zmian znajdziecie na końcu listy. Dotyczy ona limitu materiałów rzemieślniczych.

Aktualizacja Diablo 4 - lista naprawionych błędów:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że mnożnik obrażeń Wzmocnionej Zamarzniętej Kuli nie był poprawnie zastosowany.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że afiks Nawałnica zadawał obrażenia mimo niewrażliwości celu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Eliksir Biegłości błędnie zmniejszał koszt zasobów o 10% zamiast 20%.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że premia do obrażeń zapewniana przez glif mistrzostwa Ujarzmienie obejmowała błędnie każdy cel zamiast tylko tych odsłoniętych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że barbarzyńca przerywał na chwilę podtrzymywanie Trąby Powietrznej, jeśli w trakcie jej aktywności użyta została umiejętność z czasem odnowienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gwarantowana premia od przytłoczenia zapewniana przez Ziemiołamiący aspekt barbarzyńcy zostałaby zużyta po zdobyciu jakiegokolwiek innego wzmocnienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postać łotra zacinała się, używając Cienistego Kroku, jeśli użycie nastąpiło poza zasięgiem wybranego celu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie mógł się obracać podczas używania podtrzymywanej umiejętności, jeśli korzystał z jednoręcznej broni i nie miał przedmiotu w drugiej ręce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Przeklęte Zwoje na Polach Nienawiści miały krótszy czas odnowienia niż wyświetlone 5 min.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że aspekty zadające płaskie obrażenia, którymi naznaczono przedmiot poprzez Kodeks Potęgi, skalowały się do poziomu gracza zamiast mocy przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że magowie cienia przyzywani przez nekromantę nie nakładali na cele dodatkowych obrażeń od Cienia zapewnianych przez moc pasywną Skaza Cienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty oszukanej śmierci nie aktywowały się, jeśli bohater zginął, jadąc na wierzchowcu.

Aktualizacja Diablo 4 - zadania i podziemia

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas zadania Ślepe Oko nie pojawiało się przejście, przez co nie można było zrobić postępów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wróg Decyzja Matki pojawiał się, zanim gracz dotarł na miejsce starcia podczas zadania Szepty z Przeszłości.
  • Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające robienie postępów w zadaniach, gdy gracz korzystał z Miejskiego Portalu w określonych momentach.
  • Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające robienie postępów w różnych zadaniach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w podziemiach Zapomniane Głębiny brakowało jednego więźnia do uwolnienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że teleportowanie się do Wedżynhanu podczas zadania Wiedźma Pustkowi zmuszało gracza do upuszczenia fiolki żywego srebra, mimo że obecność w tym mieście była dopuszczalna podczas tego zadania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było ukończyć podziemi Azyl Kultystów, Rewir Skowytów i Mogiła Luban, jeśli pojawił się Rzeźnik i nie został pokonany.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zabiciu goblina skarbnika w Podziemiach Koszmarów z aktywnym afiksem Puls Śmierci eksplozja zadawała dużo większe obrażenia niż to było zamierzone.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne ukończenie zadania Miraż.

Interfejs:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że kod QR używany do powiązania konta z konsolą miał niewłaściwy rozmiar, przez co trudno go było zeskanować.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że koszt legendarnych aspektów był nieprawidłowo wyświetlany.
  • Naprawiono błąd na konsolach, który powodował, że gracz nie mógł przeglądać Sklepu po użyciu przycisku "Kup więcej platyny".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zakładka ulepszenia glifu nie zamykała się po wyjściu z obszaru Przebudzonego glifu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po odblokowaniu umiejętności przy pomocy przedmiotu w jej okienku z opisem nie pojawiał się przycisk przypisania umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas gry przy użyciu kontrolera sprzedaż części stosu wyświetlała się jako sprzedaż całości.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że cotygodniowa skrzynia z nagrodami za zabicie bossa świata wyświetlała się jako dostępna, gdy aktywny był Szept, nawet jeśli już ją odebrano.

Różne:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie dało się nawiązać interakcji z postacią niezależną Arlem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w zestawie ozdobnym Zabójcy z Pól Nienawiści brakowało hełmu dla druida, nekromanty i łotra.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że koszt elementu ozdobnego Solidne siodło od masztalerza skalował się do poziomu postaci.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli zwabić Rozjuszone Plugastwo w Alzuudzie na Polach Nienawiści do miejsca, gdzie mogli je zranić, a ono nie mogło zranić ich.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że elementy ozdobne dla wierzchowca nie wyświetlały się poprawnie, jeśli wyposażono je podczas przebywania na wierzchowcu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera przechodziła z miejsca śmierci do punktu odrodzenia zamiast natychmiast przejść do graczy podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz i postać niezależna znikali podczas sekwencji dialogu, jeśli gracz objęty był działaniem Kapliczki Przekaźnika. (Kolejne demoniczne szalbierstwo!)
  • Naprawiono rozmaite problemy lokalizacyjne.
  • Wprowadzono różne inne ulepszenia interfejsu i ułatwień dostępu.
  • Wprowadzono kolejne ulepszenia stabilności, wydajności i wyglądu na wszystkich platformach.

Dostosowania rozgrywki:

  • W skrzyniach Piekielnych Przypływów można teraz znaleźć przedmioty unikalne.
  • Zmniejszono zasób zdrowia i zadawane obrażenia u bossów Venardy, Brola i Cyracha.
  • Zwiększono limit materiałów rzemieślniczych z 9999 do 99999.

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne