Aktualizacja Diablo 4 [1.0.4]. Co zmienia się w patchu z 6.07? Jest ważna nowość

W czwartek 6 lipca Blizzard przedstawił zmiany nadchodzące w pierwszym sezonie Diablo 4. Tego samego dnia pojawiła się też aktualizacja, która naprawia wiele bugów, ale też odpowiedź na problemy graczy.

Diablo 4 - zmiany w aktualizacji 1.0.4
Diablo 4 - zmiany w aktualizacji 1.0.4
Źródło zdjęć: © Polygamia
Arkadiusz Stando

07.07.2023 09:16

Twórcy Diablo 4 stale wprowadzają poprawki oraz zmiany, o które prosi społeczność graczy. Poniżej znajdziecie wszystkie zmiany, które weszły w życie wraz z aktualizacją z 6 lipca. Sprawdźcie też zmiany nadchodzące w pierwszym sezonie Diablo 4. Jedną z najciekawszych zmian znajdziecie na końcu listy. Dotyczy ona limitu materiałów rzemieślniczych.

Aktualizacja Diablo 4 - lista naprawionych błędów:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że mnożnik obrażeń Wzmocnionej Zamarzniętej Kuli nie był poprawnie zastosowany.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że afiks Nawałnica zadawał obrażenia mimo niewrażliwości celu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Eliksir Biegłości błędnie zmniejszał koszt zasobów o 10% zamiast 20%.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że premia do obrażeń zapewniana przez glif mistrzostwa Ujarzmienie obejmowała błędnie każdy cel zamiast tylko tych odsłoniętych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że barbarzyńca przerywał na chwilę podtrzymywanie Trąby Powietrznej, jeśli w trakcie jej aktywności użyta została umiejętność z czasem odnowienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gwarantowana premia od przytłoczenia zapewniana przez Ziemiołamiący aspekt barbarzyńcy zostałaby zużyta po zdobyciu jakiegokolwiek innego wzmocnienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postać łotra zacinała się, używając Cienistego Kroku, jeśli użycie nastąpiło poza zasięgiem wybranego celu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie mógł się obracać podczas używania podtrzymywanej umiejętności, jeśli korzystał z jednoręcznej broni i nie miał przedmiotu w drugiej ręce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Przeklęte Zwoje na Polach Nienawiści miały krótszy czas odnowienia niż wyświetlone 5 min.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że aspekty zadające płaskie obrażenia, którymi naznaczono przedmiot poprzez Kodeks Potęgi, skalowały się do poziomu gracza zamiast mocy przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że magowie cienia przyzywani przez nekromantę nie nakładali na cele dodatkowych obrażeń od Cienia zapewnianych przez moc pasywną Skaza Cienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty oszukanej śmierci nie aktywowały się, jeśli bohater zginął, jadąc na wierzchowcu.

Aktualizacja Diablo 4 - zadania i podziemia

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas zadania Ślepe Oko nie pojawiało się przejście, przez co nie można było zrobić postępów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wróg Decyzja Matki pojawiał się, zanim gracz dotarł na miejsce starcia podczas zadania Szepty z Przeszłości.
  • Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające robienie postępów w zadaniach, gdy gracz korzystał z Miejskiego Portalu w określonych momentach.
  • Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające robienie postępów w różnych zadaniach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w podziemiach Zapomniane Głębiny brakowało jednego więźnia do uwolnienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że teleportowanie się do Wedżynhanu podczas zadania Wiedźma Pustkowi zmuszało gracza do upuszczenia fiolki żywego srebra, mimo że obecność w tym mieście była dopuszczalna podczas tego zadania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było ukończyć podziemi Azyl Kultystów, Rewir Skowytów i Mogiła Luban, jeśli pojawił się Rzeźnik i nie został pokonany.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zabiciu goblina skarbnika w Podziemiach Koszmarów z aktywnym afiksem Puls Śmierci eksplozja zadawała dużo większe obrażenia niż to było zamierzone.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne ukończenie zadania Miraż.

Interfejs:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że kod QR używany do powiązania konta z konsolą miał niewłaściwy rozmiar, przez co trudno go było zeskanować.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że koszt legendarnych aspektów był nieprawidłowo wyświetlany.
  • Naprawiono błąd na konsolach, który powodował, że gracz nie mógł przeglądać Sklepu po użyciu przycisku "Kup więcej platyny".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zakładka ulepszenia glifu nie zamykała się po wyjściu z obszaru Przebudzonego glifu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po odblokowaniu umiejętności przy pomocy przedmiotu w jej okienku z opisem nie pojawiał się przycisk przypisania umiejętności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas gry przy użyciu kontrolera sprzedaż części stosu wyświetlała się jako sprzedaż całości.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że cotygodniowa skrzynia z nagrodami za zabicie bossa świata wyświetlała się jako dostępna, gdy aktywny był Szept, nawet jeśli już ją odebrano.

Różne:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie dało się nawiązać interakcji z postacią niezależną Arlem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w zestawie ozdobnym Zabójcy z Pól Nienawiści brakowało hełmu dla druida, nekromanty i łotra.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że koszt elementu ozdobnego Solidne siodło od masztalerza skalował się do poziomu postaci.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli zwabić Rozjuszone Plugastwo w Alzuudzie na Polach Nienawiści do miejsca, gdzie mogli je zranić, a ono nie mogło zranić ich.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że elementy ozdobne dla wierzchowca nie wyświetlały się poprawnie, jeśli wyposażono je podczas przebywania na wierzchowcu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kamera przechodziła z miejsca śmierci do punktu odrodzenia zamiast natychmiast przejść do graczy podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz i postać niezależna znikali podczas sekwencji dialogu, jeśli gracz objęty był działaniem Kapliczki Przekaźnika. (Kolejne demoniczne szalbierstwo!)
  • Naprawiono rozmaite problemy lokalizacyjne.
  • Wprowadzono różne inne ulepszenia interfejsu i ułatwień dostępu.
  • Wprowadzono kolejne ulepszenia stabilności, wydajności i wyglądu na wszystkich platformach.

Dostosowania rozgrywki:

  • W skrzyniach Piekielnych Przypływów można teraz znaleźć przedmioty unikalne.
  • Zmniejszono zasób zdrowia i zadawane obrażenia u bossów Venardy, Brola i Cyracha.
  • Zwiększono limit materiałów rzemieślniczych z 9999 do 99999.

Arkadiusz Stando, redaktor prowadzący Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.