new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/3e/63/53/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/52eabfe614041_Official_Akaneiro__Demon_Hunters_Gameplay_Trailer.mov', });Akaneiro: Demon Hunters - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemAmerican McGee zamieścił specjalny komunikat na kickstarterowym profilu Akaneiro: Demon Hunters. Pisze w nim wprost, że gra kosztowała go łącznie 2 miliony dolarów (internetowa zbiórka przyniosła mu 204 tysiące dolarów), a od premiery, która odbyła się 31 stycznia 2013 roku zdołał na niej zarobić zaledwie 300 tysięcy dolarów. Taka sytuacja wymusiła na założycielu Spicy Horse zmniejszenie ekipy rozwijającej grę z piętnastu do zaledwie dwóch pracowników.
W swoim komunikacie McGee zaznacza, że to nie pierwszy raz w ośmioletniej historii studia, gdy znajduje się "pod kreską" i musi radykalnie zmniejszać liczbę pracowników związanych z nierentownym projektem. Co najważniejsze, Akaneiro: Demon Hunters będzie dalej wspierane, chociaż w bardzo ograniczonym stopniu, gdyż pozostali pracownicy studia zajmują się aktualnie iOS-ową grą The Gate. Tytuł łączący elementy znane z RTS-ów i kolekcjonerskich karcianek jest teraz priorytetowym projektem dla McGee. Z drugiej strony twórca zaznacza, że jeżeli
Jesteśmy teraz w lepszej pozycji, by przetrwać, wypracować sukces z The Gate, i w przyszłości ponownie skupić się na Akaneiro, ucząc się na błędach, które popełniliśmy w przeszłości - dodał na koniec American McGee.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki