6 milionów widzów oglądało zawody MLG przez 54 miliony godzin
MLG (Major League Gaming) to chyba najbardziej znana organizacja e-sportowa, zrzeszająca graczy zajmujących się profesjonalnym kopaniem tyłków w popularnych tytułach nastawionych na rywalizację. Władze organizacji poinformowały, że rok 2013 jest rekordowy pod względem oglądalności wszystkich transmisji MLG, i bije na głowę poprzedni o 262%.
(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)Z infografiki zamieszczonej na oficjalnej stronie organizacji wynika, że w mijającym roku widzowie wszystkich imprez organizowanych przez MLG spędzili przed monitorami 54 miliony godzin. W roku ubiegłym łączny czas oglądalności wyniósł 15,5 miliona godzin, zaś w 2010 roku były to zaledwie 3 miliony godzin. W ciągu trzech lat MLG odnotowało więc wzrost o 1557%. Ciekawe, jak duży skok nastąpił od 2002 roku, kiedy MLG stawiało pierwsze kroki.
Oprócz tego możemy się jeszcze dowiedzieć, że przeciętny widz transmisji zawodów MLG to mężczyzna (90%) powyżej 21 roku życia (76%), który ogląda zmagania e-sportowców przez 150 minut. Jeżeli ciekawią was inne informacje, na przykład dotyczące aspektów reklamowych MLG, polecam kliknąć powyższy obrazek, by ukazał się w całej okazałości.
Wszystkich zainteresowanych działalnością organizacji odsyłam na oficjalną stronę MLG.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem