new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/5/9/3/5938757b9fff2b92622525a5a3da3f93/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/tomb_raider_pl_ql_gotowy.mov', });Tomb Raider - gramy w wersję PC i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Darrell Gallagher ze Square Enix pisał w serwisie Gamasutra o kolejnym sukcesie sprzedażowym nowych przygód Lary Croft. Gra, która w zaledwie 48 godzin od premiery trafiła do ponad miliona użytkowników, zdążyła pomnożyć ten wynik cztery razy. Tegoroczny reboot jest dzięki temu najszybciej sprzedającą się odsłoną kultowej serii. Narzekacze, którym nie podoba się nowy charakter rozgrywki, muszą więc liczyć się z tym, że wydawca szybko nie zrezygnuje z bestsellerowej formuły.
Wpis Gallaghera zwraca również uwagę na duży sukces zeszłorocznego Sleeping Dogs i wydanego w 2010 roku Just Cause 2. Obie gry odnotowują logowanie się 500 tysięcy graczy każdego miesiąca, a w przypadku produkcji Avalache Studios może się to wkrótce zmienić na lepsze. Gallagher przypomniał bowiem o fanowskim modzie, wprowadzającym do świata Just Cause 2 rozgrywki wieloosobowe.
Na początku sierpnia Square Enix zapowiedziało, że trwają prace nad kontynuacją, która trafi przede wszystkim na konsole nowej generacji.
Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu