Jest okazja, żeby pokazać nowy obrazek z Battlefielda 4Dane zamieszczone na VG247 wskazują, że przychód ze sprzedaży usługi Premium do Battlefielda 3 wyniósł około 120 milionów dolarów (ponad 380 milionów złotych). Do końca marca 2013 roku na kupienie dodatkowych map i trybów gry zdecydowało się 3,5 miliona graczy. Dla porównania nowe SimCity, które zadebiutowało na początku marca, trafiło już do 1,6 miliona osób. EA odnotowało, że aż połowa egzemplarzy została kupiona w wersji cyfrowej.
Dużym zainteresowaniem, jeśli chodzi o cyfrową dystrybucję, cieszy się także Fifa 13. Piłkarski przebój od EA sprzedał się już w 14,5 milionach egzemplarzy, zaś wersja bez pudełka zapewniła wydawcy przychód netto na poziomie 200 milionów dolarów. Wynik ten jest o 94% lepszy od cyfrowej dystrybucji Fify z numerkiem "12" w tytule.
Ogólnie rok fiskalny 2013 był dla EA gorszy w porównaniu z 2012. Firma osiągnęła całkowity przychód netto na poziomie 1,2 miliarda dolarów, czyli o 0,17 miliarda dolarów mniej niż rok wcześniej. Lepiej było natomiast w przypadku dystrybucji cyfrowej, gdyż w tym sektorze przychód netto wyniósł 453 miliony dolarów (419 milionów dolarów w 2012 roku).
Jeżeli zaś mowa o planach na przyszłość, to EA zaprezentowało tabelkę z jedenastoma tytułami, które pojawią się na rynku w roku fiskalnym 2014. Poniżej zestawienie z przypisanym kwartałem i/lub dokładną datą premiery, jeżeli takowa została już wcześniej zapowiedziana.
Pierwszy kwartał:
FUSE - 31.05
Drugi kwartał:
Fifa 14Madden NFL 25NCAA Football 14NHL 14Command & Conquer (chodzi oczywiście o nową grę free to play, która jakiś czas temu straciła podtytuł Generals 2)
Trzeci kwartał:
Fifa Manager 14NBA Live 14Battlefield 4Need for Speed
Czwarty kwartał: