27 milionów osób gra codziennie w League of Legends

League of Legends wydane pod koniec 2009 roku błyskawicznie zostało docenione przez graczy, którzy od lat sprawiają, że produkcja Riot Games jest jedną z najpopularniejszych gier komputerowych. Widać to chociażby po liczbie widzów oglądających transmisję mistrzostw świata LoL-a, a przede wszystkim po liczbie graczy, którzy codziennie sami próbują swoich sił na serwerach.

Jakub Zagalski

Riot Games właśnie podało oficjalne dane, z których wynika, że każdego dnia w League of Legends gra aktualnie przeszło 27 milionów osób z całego świata. Warto zauważyć, że poprzednio ogłoszony wynik z października 2012 roku wskazywał na "zaledwie" 12 milionów aktywnych fanów LoL-a, informuje href="http://blogs.wsj.com/digits/2014/01/27/player-tally-for-league-of-legends-surges/">Wall Street Journal. Dzięki darmowemu charakterowi i wspieraniu przez Riot Games sceny e-sportowej popularność najbardziej znanej gry MOBA stale rośnie.

Z dalszych ustaleń producenta wynika, że rekordowa liczba użytkowników grających w League of Legends jednocześnie wyniosła ostatnio 7,5 miliona. W marcu 2013 roku najlepszy wynik w tej kategorii był o 2,5 miliona graczy gorszy.

Tak wielka popularność LoL-a sprawiła, że Riot Games mogło się pochwalić posiadaniem jednej z najbardziej dochodowych gier komputerowych w zeszłym roku. Według analizy przeprowadzonej przez SuperData, League of Legends z przychodem na poziomie 624 milionów dolarów uplasowało się na drugim miejscu. Na pierwszym miejscu znalazła się strzelanka CrossFire, osiągająca wynik 957 milionów dolarów przychodu.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.