12 milionów Minecraftów na Xboksie 360

Od momentu wydania grywalnej alfy Minecrafta w 2009 roku, popularność tej produkcji nie przestaje nas zadziwiać. Co jakiś czas Mojang dzieli się ze światem informacją o osiągnięciu kolejnego rekordu sprzedaży, i jak już zauważyliście w tytule, najnowsze doniesienie jest związane z edycją na Xboksa 360, która debiutowała w maju 2012 roku.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:600, height:338, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/4/4/0/440e2bd2a856ed9867effc4231fc5f17/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/minecraft_ql_gotowy.mov', });>Minecraft - gramy i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/nieczyste-zagrywki-kontra-minecraft-xbox-360,4725.html%3Etym">

Daniel Kaplan z Mojang mówił, że dwanaście milionów sprzedanych egzemplarzy na Xboksa 360 stawia konsolową wersję Minecrafta na równie z takimi hitami jak Battlefield 1943 i Castle Crashers - podaje CVG. Nigdy nie marzyliśmy o takiej sprzedaży - dodaje skromnie Kaplan, ale mając świadomość popularności gry Markusa "Notcha" Perssona, osiągnięcie takiego wyniku nie jest zaskoczeniem.

Xboksowy Minecraft potrzebował niespełna dwóch lat na sprzedanie dwunastu milionów egzemplarzy. Z kolei w lutym Mojang informował o sprzedaniu czternastu milionów legalnych kopii na PC. Oryginał w pełnej wersji jest dostępny od listopada 2011 roku. Kolejnym przykładem popularności pecetowego Minecrafta jest sto milionów zarejestrowanych użytkowników, jakimi pod koniec lutego mógł się poszczycić developer. Darmowa rejestracja na stronie gry jest niezbędna między innymi do pobrania równie darmowej wersji próbnej.

Ostatnio Minecraft debiutował na PlayStation 3 (grudzień 2013 roku) i pewnym jest, że developer szykuje się do podboju kolejnych konsol: PlatyStation 4, PS Vita i Xbox One.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.