Jak podaje The Verge, Valve wypłaciło grupie 661 twórców dodatków do wymienionych gier wynagrodzenie w wysokości 10 215 796 dolarów. Przeciętnie autor zgarnął więc około 15 tysięcy dolarów. Co ciekawe, w zeszłym roku do sprzedaży trafiło 2349 fanowskich przedmiotów, podczas gdy w 2010 roku było ich zaledwie 106. Trzy lata temu 63 twórców musiało się podzielić sumą 590 900 dolarów.
Podczas tej samej konferencji przedstawiciel Valve zdradził, że w przypadku Team Fortress 2 aż 90 procent sprzedawanych obecnie przedmiotów jest wynikiem twórczej aktywności fanów. Kapelusze i inne akcesoria trafiły już do użytkowników 17 milionów kont zarejestrowanych w tej drużynowej strzelance. Z danych upublicznionych przez Valve wynika również, że na tych kontach znajduje się ponad 500 milionów zakupionych przedmiotów.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki