Impossible Road - jeden z hitów 2013 na App StoreJak podaje internetowe wydanie Wall Street Journal, posiadacze przenośnych sprzętów Apple'a nakupowali w zeszłym roku aplikacji wartych przeszło 10 miliardów dolarów. Warto przy tym pamiętać, że właściciel jabłkowej dystrybucji pobiera 30 procent od każdej sprzedaży. Co ciekawe, w samym grudniu 2013 roku, który był najlepszym miesiącem użytkownicy pobrali ponad 3 miliardy aplikacji, płacąc za nie przeszło miliard dolarów.
Dystrybucja App Store debiutowała w lipcu 2008 roku i jak wynika z oświadczenia Apple'a, producenci aplikacji wystawiający tam swoje oferty zarobili już ponad 15 miliardów dolarów. Nic dziwnego, że chętnych do odkrojenia kawałka tortu przybywa z dnia na dzień. Wybić się z tłumu naśladowców nie jest jednak łatwo. W zeszłym roku ta trudna sztuka udała się między innymi takim aplikacjom jak Heads Up!, Moves, Afterlight i Impossible Road. Te cztery pozycje zostały wymienione przez Apple'a jako aplikacje, które w największym stopniu pomogły uzyskać rekordowy wynik sprzedaży.
Kilka tygodni temu Apple opublikował również listę najlepszych gier, w jakie dane nam było zagrać na iUrządzeniach w zeszłym roku. Wyniki znajdziecie w tym miejscu.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu