Project natal

Kojima: Natal nie tylko dla niedzielnych graczy
Zapisz na później
Kojima pracował nad porażającym kontrolerem
Zapisz na później
Gesty z Fable 3 pasują do Natala, prawda?
Zapisz na później
Tak się gra w Katamari za pomocą Natala
Zapisz na później
Kojima: Natal jak przejście od 2D do 3D
Zapisz na później
Microsoft informuje, kto pracuje nad grami na Natala
Zapisz na później
Microsoft zdał egzamin z przedtargowego PRu
Zapisz na później
Take-Two ma już Natala i kontrolery ruchu Sony
Zapisz na później
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.