Czy Fighter Within przekona graczy do bijatyk na Kinecta? Patrząc na rozgrywkę - niekoniecznie

Czy Fighter Within przekona graczy do bijatyk na Kinecta? Patrząc na rozgrywkę - niekoniecznie

Czy Fighter Within przekona graczy do bijatyk na Kinecta? Patrząc na rozgrywkę - niekoniecznie
marcindmjqtx
21.11.2013 13:06, aktualizacja: 05.01.2016 15:55

Nowy Xbox, nowy Kinect i próby forsowania tego samego gatunku.

Fighter Within, to nowa propozycja od Ubisoftu na Xboksa One - bijatyka wykorzystująca możliwości Kinecta. Zwiastun zachęca, by dać znajomemu po wirtualnej mordzie i dobrze się przy tym bawić:

Reklama sugeruje też, że każdy cios precyzyjnie zostanie przeniesiony na ekran. Ale wystarczy spojrzeć na rozgrywkę, by zobaczyć, że nie do końca tak to działa.

Potencjalny odbiorca  musi zadać sobie pytanie - czy jest w stanie przystać na mniej techniczną walkę, ale za to móc sobie pomachać rękami, wczuć się i nieco zmęczyć? Jeśli tak, to Fighter Within znajdzie jakąś niszę, nawet jeśli recenzje będą równie kiepskie jak u poprzednika, Fighters Uncaged na Xboksa 360. Można tez pograć ze znajomym, który nie musi znać sterowania i w ogóle umieć posługiwać się padem.

No i plus za wygląd i projekty postaci - łysym mięśniakiem w kilcie to bym pograł,.

Gra pojawi się 22 listopada, ale oczywiście nie w Polsce, gdzie konsola Xbox One nie jest na razie oficjalnie dostępna.

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)