To jak gra się w Metal Gear Online? Świeży materiał z TGS śpieszy z wyjaśnieniami

To jak gra się w Metal Gear Online? Świeży materiał z TGS śpieszy z wyjaśnieniami18.09.2015 14:49
marcindmjqtx

Znajdziemy w nim m.in. opis klas i szybką przebieżkę przez tryb Bounty Hunter.

Premiera Metal Gear Online na konsolach nastąpi już wkrótce, bo 6 października. Gracze pecetowi zaczekają do stycznia. Dla zaostrzenia apetytu i przygotowania się do gry, można obejrzeć najnowszą prezentację rozgrywki z Tokyo Game Show, dzięki której przede wszystkim lepiej poznamy jeden z trybów gry.

Bounty Hunter w teorii może wydawać się klasycznym death matchem polegającym na jak najskuteczniejszej eliminacji przeciwników z wrogiej drużyny, ale charakteryzuje się pewną interesującą wariacją. Obie grupy zaczynają z określoną liczbą biletów - śmierć zadownika pozbawia poszkodowaną drużynę biletu. Jeśli któraś grupa straci wszystkie, przegrywa. Jednak każdy zawodnik za zabójstwo powiększa o jeden punkt nagrodę za swoją głowę. Jeśli np. ktoś zabił już 7 przeciwników, nagroda za schwytanie go i wystrzelenie balonem, wynosi 7 biletów do puli drużyny. Dzięki temu klasycznny death match zyskuje zupełnie nową dynamikę.

W ruchu prezentuje się to naprawdę dobrze. Wrażenie robią też różne zespołowe manewry, choć ciekawe czy tak łatwo będzie je wykonać w prawdziwej grze. Na prezentacji wszystko musi wyglądać doskonale. Materiał pokazuje też możliwość grania Ocelotem (z dwoma rewolwerami) i Snake'iem (z rakietową piąchą). Z innych trybów niezaprezentowanych powyżej można jeszcze wymienić:

  • Cloak and Dagger - atakujący muszą skraść dane w określonym czasie, a obrońcy spróbować temu zapobiec. Tylko ci drudzy uzbrojeni są w bronie, które mogą przynieść śmierć. Gdy któryś z atakujących zostaje raz zabity, odpada do końca gry.
  • Comm Links - klasyczna zabawa w przejmowanie punktów. Jedni zdobywają je, by ściągać cenne informacje, drudzy muszą ich bronić i odpierać atak przez określony czas.

Biorąc pod uwagę, że Konami nie zamierza już angażować się w tworzenie tytułów AAA, pozostaje mieć nadzieję, że nie ucierpią na tym serwery Metal Gear Online. Tryb sieciowy zapowiada się bardzo angażująco. Obyśmy mogli w niego grać jak najdłużej i jak najwygodniej.

[źródło: YouTube]

Patryk Fijałkowski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.