Stark Industries oficjalnym sponsorem Injustice 2?

Stark Industries oficjalnym sponsorem Injustice 2?08.06.2016 16:29
Patryk Fijałkowski

Bo zwiastun ogłoszonego właśnie sequela pokazuje, że zawodnicy będą pakować się do futurystycznych zbroi.

Szaleństwo przed E3 trwa w najlepsze. Obok teaserów teaserów, krótkich, przedwcześnie ujawnionych zwiastunów i plotek na temat Dead Rising 4 czy zremasterowanego Skyrima, pojawia się solidny konkret, który ucieszy wielu fanów bijatyk i komiksów. Oficjalnie zapowiedziano Injustice 2, o którym szeptano już ponad tydzień temu. W parze z ogłoszeniem idzie zwiastun:

Injustice 2 - Announce Trailer

Zawiedzeni, że to tylko CGI? Ano, kto by nie był zawiedziony. Ale jeśli wierzyć francuskiemu Gameblog.fr - miejscu, gdzie po raz pierwszy pojawiły się plotki o Injustice 2 - gra ma działać na tym samym silniku co ostatni tytuł studia - Mortal Kombat X. Jeśli zaś chodzi o nowości...

Wiadomo, klasycznie: nowi bohaterowie (zauważyliście Supergirl na zwiastunie?), plansze, zwiększone możliwości interakcji z otoczeniem... Ale Tyler Lansdown z NetherRealm Studios przybliżył też mechanizm lansujący sequel mordobicia - modyfikowanie zawodników.

Hasło reklamowe "Every Battle Defines You" nie bierze się znikąd - gracze mają otrzymywać łup za kolejne walki. Ten sprowadzi się do elementów wyposażenia naszych herosów i złoczyńców. Nie tylko zmienimy wygląd wojowników, ale i sposób gry. - Po kilku sesjach możesz spodziewać się, że twój Aquaman będzie wyglądał wyjątkowo i będzie się nim grało zupełnie inaczej niż jakimkolwiek innym Aquamanem, którego napotkasz - mówi ambitnie Lansdown.

Gear System jest tak naprawdę głównym tematem powyższego zwiastuna. To dlatego każda postać popisuje się futurystyczną zbroją... co z kolei trochę niepokoi. Bo czy to całe wyposażenie sprowadzi się do cyberpancerzy, z których każdy będzie dostępny we wszystkich kolorach tęczy? Miejmy nadzieję, że studio szykuje jednak coś bardziej kreatywnego. Jeden Iron Man wystarczy.

Premiery Injustice 2 należy spodziewać się w 2017 roku. Pierwsza część była udaną - jeśli nie najbardziej efektowną - bijatyką z superbohaterami, a wielu graczy mogło wypróbować ją za darmo na PS4 dzięki pakietowi PS Plus.

Patryk Fijałkowski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.