Spider-Man 2 pokazuje, kto tu rządzi. Wyniki sprzedaży mówią wszystko

Spider-Man 2 pokazuje, kto tu rządzi. Wyniki sprzedaży mówią wszystko24.10.2023 14:31
Marvel's Spider-Man 2
Źródło zdjęć: © PlayStation

Wysokie oczekiwania towarzyszyły premierze Spider-Man 2, co nie powinno nikogo zaskakiwać, bo każda produkcja z tej serii wywołuje poruszenie w branży gier. Czy jednak ktoś mógł przewidzieć, że nowy Spider-Man będzie najlepszą premierą w historii PlayStation?

Można śmiało powiedzieć, że Spider-Man to marka, która sama w sobie jest gwarancją sukcesu. "Pierwszy" Marvel’s Spider-Man okazał się kolosalnym hitem, co potwierdza fakt sprzedaży 3,3 mln egzemplarzy gry w ciągu zaledwie pierwszych 72 godzin. To był spektakularny wyczyn, który pozwolił Marvel’s Spider-Man pokonać nawet God of War. W porównywalnym czasie dzieło Santa Monica Studio osiągnęło wtedy nieco gorszy wynik, a mianowicie 3,1 mln egzemplarzy.

Jak więc prezentuje się długo oczekiwana kontynuacja - Marvel’s Spider-Man 2? W ciągu pierwszych 24 godzin sprzedano aż 2,5 mln egzemplarzy. Warto tutaj zrobić porównanie: nowy Spider-Man osiąga wynik 2,5 mln sprzedanych kopii w ciągu jednego dnia, podczas gdy zeszłoroczny God of War: Ragnarok potrzebował całego tygodnia, aby sprzedać 5,1 mln egzemplarzy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Recenzja Marvel's Spider-Man 2. Dla takich gier kupuje się konsolę

Spider-Man 2 zapracuje na GOTY?

Czas pokaże, jakie wyniki sprzedaży osiągnie Marvel’s Spider-Man 2 po tygodniu i jeszcze później, ale wygląda na to, że deklasacja God of War: Ragnarok to tylko kwestia czasu. Bez względu na to, jakie będą ostateczne wyniki, już teraz wiadomo, że mamy do czynienia z najlepszą premierą gry autorstwa PlayStation Studios w całej historii Sony. Rywalizacja o tytuł Gry Roku (GOTY) będzie więc zacięta.

Recenzje Spider-Man 2

Krytycy docenili najnowsze dzieło Insomniac Games. W naszej recenzji Marvel's Spider-Man 2 wystawiliśmy grze ocenę 9/10 i nie jesteśmy w tym osamotnieni, bowiem noty rzędu 8/10,9/10 (a nawet te najwyższe) to w zasadzie standard.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.