"Watch Dogs nie było perfekcyjne" - przyznaje producent. Może kontynuacja będzie?

"Watch Dogs nie było perfekcyjne" - przyznaje producent. Może kontynuacja będzie?16.01.2015 14:54
marcindmjqtx

Zawsze miło poczytać szczere wyznania twórcy gry, która okazała się nieco gorsza niż oczekiwano.

Nie sądzę, by Watch Dogs było perfekcyjne. Jest dużo miejsca na usprawnienia. Te słowa o Watch Dogs padły z ust Jonathana Morina z Ubisoftu. Tego samego, który twierdził, że kolejne wersje gry wcale nie wygladają gorzej od wcześniejszych. Watch Dogs okazało się fajną grą, ale nie aż tak fajną, jak próbowały przekonać zwiastuny i inne przedpremierowe materiały. Za to sprzedała się doskonale, w ponad 8 milionach egzemplarzy. Oficjalna zapowiedź Watch Dogs 2 jest kwestią czasu.

W wywiadzie dla GamesTM Morin opowiada, jak trudno jest stworzyć nową markę, zwłaszcza gdy pracuje się nad nią 5 lat. Ale przy sequelu jest jeszcze więcej presji, by pchnąć markę naprzód i przyciągnąć fanów w nowy sposób. Twórca zapowiada, że Watch Dogs dalej będzie podejmowało ryzyko, bo raz, że bez ryzyka byłoby nudno, a dwa, że nie powinno się powstrzymywać od zrobienia czegoś tylko dlatego, że jest to trudne, a rozwiązanie nie leży w zasięgu ręki.

Morin delikatnie sugeruje, czego spodziewać się w Watch Dogs 2. Gra ma dawać graczowi swobodę w tworzeniu własnej historii np. za pomocą Profilera i temu, jaką postać wykreowali swoimi działaniami. Koncepty, które wcześniej odrzucono tworząc "jedynkę", znów mają być wzięte pod uwagę. Gra ma być wyzwaniem nie tylko dla graczy, ale i deweloperów.

A Morin obiecuje, że dalej będzie czytał fora i recenzje.

Kiedy tworzysz grę pod presją, tworzysz grę, która interesuje ludzi. A ludzi interesuje Watch Dogs. [Źródło: GamesTM]

Marcin Kosman

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.