Pies czy kot? Kim zagrasz w The Good Life? O ile w ogóle zagrasz

Pies czy kot? Kim zagrasz w The Good Life? O ile w ogóle zagrasz28.09.2017 13:32
Patryk Fijałkowski

Gra ma bowiem problemy na Figu.

The Good Life od Swery'ego, japońskiego twórcy odpowiedzialnego choćby za kultowe Deadly Premonition, opowiadać miało o miasteczku, którego mieszkańcy nocą zamieniają się w koty. Teraz okazuje się, że będzie mogła to także być historia o miasteczku, którego mieszkańcy nocą zamieniają się... w psy. The Good Life, niczym Pokémony czy Fire Emblem, będzie miało dwie różne wersje do kupienia.

Nie znamy prawdziwej skali różnic, ale te z pewnością będą znaczące. We wpisie na Figu Swery tłumaczy, że nasza główna bohaterka jako kot będzie mogła wspinać się i wchodzić przez wąskie przejścia. Jeśli natomiast Naomi nocą będzie stawać się psem, posiądzie umiejętność kopania dziur i podążania za zapachami. Zmienią się również przedmioty, które znajdziemy i interakcje, w jakie wejdziemy z mieszkańcami miasteczka. Deweloper sugeruje, że poza tym transformacji może ulec sama fabuła. Ta opowiadać ma o młodej fotografce, która próbuje rozwikłać tajemnicę śmierci młodej dziewczyny.

The Good Life trailer -DOG or CAT-

W grze pojawi się też tryb wieloosobowy - wspólnie zagrają ci, którzy wybrali zarówno wersję kocią, jak i psią. Tam choćby odwiedzimy inne miasteczka i porobimy psikusy mieszkającym tam osobom. Kotem wydrapiemy jakąś wiadomość albo zostawimy martwego świerszcza na wycieraczce, psem oznaczymy teren i postraszymy owce. Sposobów interakcji ma być wiele.

I wszystko to brzmi bardzo ambitnie, szczególnie wizja dwóch znacząco różnych wersji gry, tylko obawy wzbudza powodzenie całego projektu. Kampania na Figu ruszyła 3 września, a gra od tego czasu zebrała 274 tysiące dolarów z wymaganego półtora miliona. To zaledwie 18% procent przyjętego celu, do końca zbiórki zostały natomiast tylko dwa tygodnie. Szanse zdają się znikome, dziwi więc, że Swery zamiast kompresować swoją wizję, jeszcze bardziej ją rozbudowuje, proponując dwie wersje. A może na tym polega plan, może chce teraz zainteresować wszystkich tych, którzy za kotami najzwyczajniej w świecie nie przepadają?

The Good Life Online Multi Play -Develop ver.-

Nie zdziwiłoby mnie też, gdyby w zanadrzu miał jakiś plan B pozwalający mu i tak stworzyć The Good Life. Nie chce mi się wierzyć, że wątek tej obiecującej gry zakończy się na etapie nieudanej zbiórki na Figu. Z drugiej strony D4 też urwało się całkiem nagle, zatrzymując się na pierwszym sezonie. Może jednak cenionego dewelopera przygarnie jakiś odważny wydawca gotowy zainwestować w tytuł? Trzymamy kciuki, bo z pomysłu Swery'ego na pewno może wyjść coś nietuzinkowego. Nasza branża takich dzieł z pewnością potrzebuje.

Dziwne. Wydawałoby się, że koty sprzedadzą wszystko. Pamiętacie jeszcze to szaleństwo związane z karcianką Exploding Kittens?

Patryk Fijałkowski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.