Niezbyt. Poważne. Podsumowanie

Niezbyt. Poważne. Podsumowanie22.08.2009 22:41
marcindmjqtx

Jesteśmy zawaleni pracą. Właśnie powstają kolejne teksty (kilkanaście) na podstawie tego, co zobaczyliśmy na targach. Nie chcieliśmy jednak czekać i już teraz publikujemy bardzo szybkie podsumowanie.

Te targi zapamiętam za... Emiel: Nieprzespane noce.

Gnyp: Tłumy i masę świetnych gier.

Kenner: Za masę kilometrów zrobionych podczas biegania od jednego pokazu do drugiego.

Radek: Rozmowy z twórcami przeglądarkowych gier dla niedzielnych graczy...

Tap-chan: Za masę Coli wypitej na koszt deweloperów.

[Emiel po chwili zastanowienia zmienia swoją odpowiedź z nieprzespanych nocy na wychodzone kilometry.]

Najlepsza gra targów Emiel: MGS Peace Walker. Jestem po prostu spaczony.

Gnyp: Heavy Rain. To gra, o której od dawna marzę.

Kenner: Heavy Rain. Toro ukradł moją kwestię.

Radek: Chciałbym powiedzieć coś innego, ale... Diablo 3. Chyba najwyższy czas na powrót do "ćpania" gier online.

Tap-chan: DJ Hero. Obawiam się, że kupię ją nawet za jakieś chore pieniądze.

Gra, która była mocno promowana, a jest słaba Emiel: Tekken 6. Bo wszędzie widziałem reklamy, a to po prostu zwykły Tekken. Gnyp: Z gier, które widziałem, wszystkie zasługiwały na uwagę. No dobra, Risen jest słaby, ale raczej to kwestia gustu.

Kenner: Tony Hawk: Ride. Bo tak mówi tap-chan.

Radek: Avatar. Co prawda sama gra nie jest hype'owana, ale zamieszanie wokół filmu robi swoje. A to po prostu bardzo ładna strzelanka.

Tap-chan: Tekken 6. Plakatami obwieszone całe targi, a "główny element" wersji domowej wygląda bardzo, bardzo źle.

Dobra gra, która będzie klapą Emiel: Monster Hunter 3. Tylko Japończycy kochają takie gry.

Gnyp: Bardzo się boję (aż nie chce tego mówić na głos) - mam wrażenie, że Heavy Rain może nie być dla masowego odbiorcy. Innowatorzy często ponoszą porażki.

Kenner: DJ Hero. Mówimy oczywiście tylko o Polsce, gdzie decyduje cena.

Radek: Heavy Rain ma spore szanse, na szczęście polska lokalizacja może zapobiec porażce.

Tap-chan: Tatsunoko vs. Capcom. Bo po prostu jest fajną grą na Wii. Czyli nie ma szans.

Najlepsza akcja marketingowa Emiel: Reklamy PS3 Slim na wszystkich ulicach tuż po ogłoszeniu. Koordynacja robi wrażenie.

Gnyp: Blizzard. "Podziękowanie" fanom za przybycie na BlizzCon (płatny) w postaci wciągnięcia do nałogu kolekcjonerskiego.

Kenner: Dorzucenie kuponu do Gran Turismo PSP do każdego egzemplarza PSP Go. Fani serii docenią prezent, wszyscy inni zostaną wciągnięci do PSNa.

Radek: Blizzard i WoW. To nie jest gra. To religia.

Tap-chan: PS3 Slim. Sony w trakcie konferencji nawet podmieniło ogromny billboard przy wyjściu. Że to nie wyciekło? Rispekt.

Przykuło moją uwagę Emiel: Dźwięk deszczu na stanowisku z Heavy Rain. Ludzie podnosili głowy do góry i patrzyli czy rzeczywiście nie pada.

Gnyp: Hostessy! [Piotrek jest naprawdę prosty, R.Z.]

Kenner: Biedne stanowisko Microsoftu. Bardziej bezpłciowo się nie dało.

Radek: Hałas, straszliwy hałas. Ja rozumiem, że to jest impreza i że musi grać muzyka, a prezenterzy powinni przykuwać uwagę, niestety, nie dało się przez to grać.

Tap-chan: Rzesza ludzi niepełnosprawnych na targach. To inny poziom integracji niż w Polsce.

Najdziwniejsza rzecz, jaką widziałem Emiel: Toread, który skacze jak pajac bawiąc się Natalem. No co, to naprawdę dziwne.

Gnyp: Sekcja gier irańskich. Nie chodzi o to, że dziwi mnie fakt istnienia tamtejszego rynku gier, po prostu nie spodziewałem się ich produkcji na targach w Niemczech.

Kenner: Rower do Wii od bigbena.

Radek: Redaktorzy zagranicznych, konkurencyjnych serwisów, którzy sobie nawzajem pomagają.

Tap-chan: Brak rzeczy dziwnych i zaskakujących to ogromny minus gamescomu.

Targi jednym słowem Emiel: Zawód.

Gnyp: Super.

Kenner: Slim.

Radek: Przemysł.

Tap-chan: Square Enix.

wymyślił i pozbierał R.Z.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.