Mural najlepszym przyjacielem gry. Superhot przejął elewację w Łodzi i nie jest w Polsce pierwszą tego typu ambitną reklamą

Mural najlepszym przyjacielem gry. Superhot przejął elewację w Łodzi i nie jest w Polsce pierwszą tego typu ambitną reklamą22.02.2016 15:38
Patryk Fijałkowski

Pamiętacie jeszcze o obcym z XCOM-a 2 na dworcu Warszawa Śródmieście? A easter egg jaki twórcy umieścili w ostatnim Devil May Cry?

Premiera Superhota już za chwilę - w prawdziwym życiu nie możemy szybciej się poruszać, żeby popędzić czas, więc pozostaje cierpliwie czekać do najbliższego czwartku. A wszystko wskazuje na to, że jest na co. Nie mogę póki co powiedzieć nic konkretnego, ale z pewnością zmieni się to w25 lutego, zachęcam więc do odwiedzania tego dnia Poly.

Tymczasem twórcy z Łodzi nie zapominają o lokalnym patriotyzmie i tym, żeby reklamować swoją debiutancką grę - ich miasto upiększył wielki, klimatyczny mural składający się z krystalicznych przeciwników z Superhota. Robi wrażenie, prawda?

Ambitny projekt nie jest pierwszą tego typu operacją związaną z niekonwencjonalnym marketingiem gier. W tym miesiącu na Dworcu Śródmieście w Warszawie pojawił się mural XCOM-a 2, który możecie obejrzeć zarówno na zdjęciach, jak i na materiale wideo.

Mural XCOM 2

W odleglejszej przeszłości mieliśmy natomiast odwrotną sytuację. To prawdziwy mural został przeniesiony do wirtualnego świata gry. Chodzi o łódzkie (znowu!) dzieło, które ozdobiło elewację w ostatnim Devil May Cry, łącząc przewrotnie dwie rzeczywistości.

Mamy też oczywiście wiele innych przykładów wizualnego promowania gier, i w naszym kraju, i poza jego granicami, ale właśnie murale w stylu tego z Superhota robią największe wrażenie, bo są przy okazji świetną ozdobą miasta. To nie olbrzymi billboard Wiedźmina 3 w centrum Warszawy, na który swego czasu skarżyli się gracze, bo w ich opinii przyczyniał się do szpecenia zawalonego reklamami Śródmieścia. To też nie oklejone reklamą Dying Light wrocławskie tramwaje, choć i ta akcja zrobiła w zeszłym roku dobre wrażenie.

SUPERHOT MURAL PAINTING TIMELAPSE - Thanks for being awesome

Miejmy nadzieję, że łódzki mural Superhot zostanie z nami na długo. I że będzie przypominał ludziom o kolejnej wyjątkowej grze z Polski.

Patryk Fijałkowski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.