IEM 2022. Publiczność wróciła po dwóch latach nieobecności

IEM 2022. Publiczność wróciła po dwóch latach nieobecności28.02.2022 12:12
Finał CS:GO cieszył się jak zwykle ogromnym zainteresowaniem.
Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek

Finały rozgrywek Starcrafta II oraz Counter Strike: Global Offensive tradycyjnie stanowią zakończenie polskiego święta e-sportu Intel Extreme Masters.

Niestety w związku z sytuacją pandemiczną dwie poprzednie edycje odbyły się bez obecności publiczności, ale tym razem fani mogli się pojawić na miejscu po spełnieniu określonych warunków. W tym roku na Spodek nie można było wejść bez pokazania dowodu zaszczenienia, w postaci unijnego certyfikatu CoviD-19 oraz zabrakło części Expo.

Wpłynęło to najpewniej na frekwencję, ale wedle naszych obserwacji mimo utrudnień kibiców na Spodku było sporo, szczególnie podczas finałów CS;GO, które zapełniły prawie cały wyznaczony teren. Ogólnie można rzecz biorąc impreza Intel Extreme Masters wróciła na właściwe tory.

Jednakże jeszcze z rana przed wejściami do Spodka były widoczne kolejki, a w tegorocznej edycji drużyny i zawodnicy walczyli o nagrody z puli sięgającej 1,5 mln USD, z czego 1 mln przypada na poczet CS:GO, a 500 tys. na Starcrafta II

[1/7] Kolejka przed jednym z wejść., Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek
[2/7] Serral zwycięzcą turnieju SC II IEM Katowice 2022. , Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek
[3/7] Serral zwycięzcą turnieju SC II IEM Katowice 2022. , Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek
[4/7] Reynor po zwycięstwie z HeroMarine., Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek
[5/7] Finały turnieju CS:GO tradycyjnie ściągnęły na IEM większą publiczność. , Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek
[6/7] Finał CS:GO cieszył się jak zwykle ogromnym zainteresowaniem., Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek
[7/7] Finał CS:GO cieszył się jak zwykle ogromnym zainteresowaniem., Źródło zdjęć: © materiały własne | Przemysław Juraszek

Bardzo dużym zaskoczeniem była obecność w finale rozgrywek Starcrafta II dwóch zawodników niebędących Koreańczykami. Jest to pierwszy taki przypadek w historii, ponieważ ze względu na popularność tego tytułu w Korei Południowej bardzo rzadko czołówka w turniejach jest innych państw. Tym razem było inaczej i na pierwsze cztery miejsca, aż trzy należą do zawodników z Europy (Serral, Reynor i HeroMarine).

W finale naprzeciw siebie stanęli Serral będący skutecznym młotem na Koreańczyków oraz Reynor będący Włochem. Po zaciętej walce zwyciężył Fin, zgarniając 170 tys. USD. W przypadku CS:GO doszło do starcia FaZe Clan z G2 Esports, z którego zwycięsko wyszli Ci pierwsi, zgarniając poza pucharem też 400 tys. USD.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.