Hellraid żyje i czeka na lepsze czasy

Hellraid żyje i czeka na lepsze czasy02.06.2015 11:48
marcindmjqtx

Te mogą nadejść pod koniec roku, gdy Techland upora się z pracami przy wspieraniu Dying Light. Gra o zombiakach dobiła przy okazji do 4.5 miliona użytkowników. A skoro już w temacie marek Techlandu jesteśmy, wspomnimy także o Call of Juarez.

Eurogamer wziął na spytki Pawła Marchewkę z Techlandu podczas tegorocznej konferencji Digital Dragons. Ten był w wyjątkowo rozmownym nastroju.

Rozwiał przede wszystkim wątpliwości wobec "zamrożenia" prac nad Hellraidem. Projekt faktycznie wrzucono jedynie do zamrażarki. Techland nie postawił na kooperacyjnym szlachtowaniu demonów krzyżyka. Gra musi jedynie poczekać na moment, w którym studio będzie w stanie poświęcić mu należytą uwagę. Marchewka strzela, że ten może nadejść w czwartym kwartale tego roku, gdy do graczy trafi cała planowana na ten moment zawartość do Dying Light. "Na ten moment" to fraza kluczowa. Przedstawiciel Techlandu nieśmiało sugeruje bowiem, że zespół zastanawia się nad czymś "na większą skalę". Rozszerzenie z prawdziwego zdarzenia? Czas pokaże. Gdzieś na horyzoncie majaczy także oczywiście kontynuacja.

Ale wracając jeszcze na chwilę do Hellraid. W czym tak w ogóle tkwi jej problem? Przede wszystkim braku spójnej wizji. Według Marchewki gra stara się złapać zbyt wiele srok za ogon. Potrzeba kogoś, kto ten miszmasz uporządkuje.

Skupienie się na Dying Light nie powinno nikogo dziwić. Gra odniosła sukces, a gracze chcą więcej zawartości. Kreujący wizerunek firmy przyjaznej społeczności Techland nie może ich rozczarować. Paweł Marchewka pochwalił się, że w Dying Light zagrało do tej pory 4.5 miliona unikalnych użytkowników. Nie należy mylić tego wyniku z liczbą sprzedanych gier (trzeba uwzględnić rynek wtórny oraz niestety piratów), ale to i tak imponująca statystyka.

A co z marką, od której przygoda Techlandu z pierwszą ligą się zaczęła? Współdzielona z Ubisoftem Call of Juarez powinna powrócić, gdy nadejdzie na to odpowiedni moment. I jeśli do tego dojdzie, najpewniej pójdzie śladem udanego Gunslingera. Ten trafił zresztą do czerwcowej oferty PlayStation Plus, co powinno jej paru nowych, potencjalnie głodnych kontynuacji, fanów przysporzyć.

[Źródło: Eurogamer]

Piotr Bajda

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.